directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 14:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 29 de gener de 2019 14:59 h

Els comuns participaran a totes les mobilitzacions "contra el judici i per la democràcia" si són "inclusives"

Albiach anuncia accions pròpies com a espai polític i des de l'Ajuntament per denunciar "un judici que no s'hauria de fer"

ACN Barcelona.-La portaveu parlamentària de CatECP, Jéssica Albiach, ha apuntat que el seu grup participarà a les mobilitzacions "per la democràcia i contra el judici" de l'1-O si són "inclusives". En aquest sentit, la diputada dels comuns ha destacat que encara no es posicionen respecte la vaga general convocada per la Intersindical-CSC pel dia d'inici dels judicis. "Hem de veure com es configura, la implicació de cadascú, els lemes i qui hi ha per veure si es recull el 80% del front antirrepressiu", ha afirmat. En aquest sentit, Albiach ha anunciat "accions pròpies com a espai polític" i des de l'Ajuntament de Barcelona en aquest marc, i ha assegurat que seran "proactius".

La portaveu parlamentària dels comuns, que ha recordat que el seu grup parlamentari també té un processat, Joan Josep Nuet, que formava part de la Mesa del Parlament l'anterior legislatura, ha afirmat que aquest judici "no s'hauria de fer" i ha cridat "a la unitat entre demòcrates per aturar els peus a qui retalla drets". "Aquest judici no és contra l'independentisme, és contra la democràcia", ha apuntat Albiach.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.