directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 10:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 31 de gener de 2019 13:34 h

Élite celebra que Uber i Cabify abandonin Barcelona i demana "no baixar la guàrdia"

L'associació de taxistes creu que "no desaprofitaran la primera ocasió propícia" per tornar

ACN Barcelona.-L'associació de taxistes Élite ha celebrat la decisió anunciada aquest dijous per Uber i Cabify d'abandonar Barcelona i Catalunya després de l'aprovació del decret per part del Govern que regula el sector de les VTC i ha demanat "no baixar la guàrdia". "Seguirem atents en el procedir d'aquestes empreses, qui una i dues vegades actua com a delinqüent, no desaprofitarà la primera ocasió propícia per seguir fent-ho", afirma l'associació en un comunicat, en què recorda que Uber va començar a operar com a Uber Pop "trencant totes les regles i lleis existents fins que la justícia europea va determinar que eren una empresa de transport".

Així mateix, Élite acusa aquestes empreses de "comportament fraudulent d'aquestes companyies, sempre a expenses de buits legals i d'incompliments legals per al seu propi benefici".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.