directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Dijous, 31 de gener de 2019 15:45 h

Els Mossos d'Esquadra han fet 50 dispositius i 725 inspeccions a la zona oest de Figueres durant el 2018

Interior diu que cal endurir les penes del codi penal per cultiu de droga i l'Ajuntament demana la implicació de Guàrdia Civil i policia espanyola

ACN Figueres.-Els Mossos d'Esquadra han fet 50 dispositius i 725 inspeccions als barris de Sant Joan i Culubret de Figueres durant el 2018. El delegat d'Interior a Girona, Albert Ballesta, ha explicat després de la Junta de Seguretat que s'ha celebrat avui que es van fer operatius "gairebé un cop per setmana" i que, a més, es van detectar 170 fraus de llum. Per Ballesta, la solució no passa per destinar-hi més efectius sinó per endurir les penes del codi penal per cultivar de marihuana. "A França, el conreu com a organització criminal es castiga amb 20 anys de presó i aquí, com a màxim, 15. Si es fa amb frau de llum, la condemna és encara més gran. Això explica perquè es cultiva a l'Alt Empordà", ha dit. L'alcalde, Jordi Masquef, ha assegurat que els talls de llum a la zona continuen però que han disminuït i ha demanat més implicació de Guàrdia Civil i policia espanyola.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.