directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:31 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 4 de febrer de 2019 13:18 h

CatComú acusa Sánchez de seguir els passos d'Aznar i d'alinear-se amb "qui vol convertir Veneçuela en un nou Iraq"

Els comuns donen suport al diàleg impulsat per Mèxic, Bolívia i Uruguai

ACN Barcelona.-El portaveu de Catalunya en Comú, Joan Mena, ha criticat aquest dilluns al president del govern espanyol, Pedro Sánchez, per haver reconegut Juan Guaidó com a "president encarregat" de Veneçuela. "Segueix els passos del senyor de la guerra, d'Aznar, i es posa al costat de qui vol convertir Veneçuela en un nou Iraq i Amèrica Llatina en un nou polvorí com el que ha estat l'Orient Mitjà", ha criticat en roda de premsa. Mena ha explicat que la seva formació "dona suport al diàleg impulsat per Mèxic, Uruguai i Bolívia com a via de mediació i coma via de pau, que és l'únic camí que pensem que s'ha de recórrer a Veneçuela".

Joan Mena ha acusat Sánchez de "fer seguidisme de l'última ocurrència de Donald Trump" i ha criticat que el president espanyol hagi renunciat a tenir una "agenda pròpia a l'Amèrica Llatina".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.