directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 4 de febrer de 2019 18:43 h

Nuet creu que el judici ha de ser una "oportunitat" tot i que "volen que sigui una forma de castigar"

Una setantena de personalitats de diverses formacions polítiques i entitats donen suport a l'exmembre de la Mesa en l'acte de presentació

ACN Barcelona.-La fundació l'Alternativa d'EUiA ha presentat aquest dilluns una campanya per donar suport i finançar la decfensa del seu coordinador general, Joan Josep Nuet, de cara al judici que té pendent al TSJC, on serà processat per pertànyer a la Mesa del Parlament. En una roda de premsa, Nuet ha considerat que "el judici s'ha de convertir en una oportunitat" tot i que "ells volen que sigui una forma de castigar". De fet, l'exmembre de la Mesa del Parlament ha considerat que en els pròxims mesos "cal fer pedagogia per explicar què és el judici i que hi ha a darrere". A l'acte, que s'ha fet al Col·legi de Periodistes, hi ha assistit una setantena de personalitats de diverses formacions polítiques i entitats que donen suport a Nuet com Ernest Benach, Josep Costa o Chakir El Homrani.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.