directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 03:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 5 de febrer de 2019 12:02 h

El saló del Caravaning celebrarà una edició extraordinària aquest any

La mostra se celebrarà al recinte de Gran Via i coincidirà amb la fira Piscina&Wellness

ACN Barcelona.-El Saló Internacional del Caravaning tornarà aquest any de manera excepcional després de l'edició celebrada a l'octubre de l'any passat, que es va tancar amb més de 60.000 visitants i un important increment de vendes. La mostra, que se celebra cada dos anys, coincidirà amb el saló Piscina&Wellness, un fet que segons el director del certament, Josep Antoni Llopart, serà "molt positiu per als dos esdeveniments ja que afavorirà les sinèrgies entre dos sectors íntimament relacionats". Segons Fira de Barcelona, l'edició especial del Caravaning se celebrarà entre el 12 i el 20 d'octubre al recinte de la Gran Via i a partir del 2021 tornarà a ser biennal.

L'objectiu del certamen serà reforçar el seu paper com a principal dinamitzador del sector en un moment a l'alça d'aquest sector. En el saló, que se celebra amb la col·laboració de l'Associació Espanyola de la Indústria i el Comerç del Caravaning (ASEICAR) i del Gremi d'Empresaris de Caravaning de Catalunya (GREMCAR), s'hi podran trobar les darreres novetats en caravanes, autocaravanes, productes i serveis complementaris així com propostes de turisme a l'aire lliure.En la fira de l'any passat, es va incrementar en un 22% la xifra de matriculacions en autocaravanes noves, un 20% les de segona mà i un 3,5% en les caravanes, segons dades d'ASEICAR, tot i que respecte el 2014 els augments van ser del 210%, el 231% i el 49%, respectivament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.