directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 09:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dimecres, 6 de febrer de 2019 15:39 h

Un dels detinguts per la violació múltiple a una jove de Sabadell té una ordre d'expulsió de l'Estat

Els arrestats han participat durant tot el matí en rodes de reconeixement

ACN Sabadell.-Un dels set detinguts per la violació múltiple a una jove de Sabadell diumenge passat té una ordre d'expulsió de l'Estat espanyol vigent. Així ho han explicat fonts de la defensa dels arrestats que també han indicat que quatre dels homes tenen un expedient d'estrangeria obert i un altre antecedents per robatori amb força. Els presumptes autors de l'agressió han arribat als jutjats de Sabadell en un furgó dels Mossos d'Esquadra pocs minuts abans de les vuit del matí per comparèixer davant el jutge. Per ara han participat en diverses rodes de reconeixement, però encara no han prestat declaració. La defensa apunta que el procés podria dilatar-se a causa de la complexa situació administrativa en què es troben els detinguts.

Els fets van tenir lloc la matinada de diumenge quan la jove tornava cap a casa després d'una nit de gresca amb els seus amics. Havia estat als locals La República i Sabadebidoo, al centre de Sabadell, i de retorn a casa va ser assaltada per un dels violadors, que la va arrossegar fins a una antiga sucursal bancària abandonada de la carretera de Terrassa.Un cop allà, tres dels set detinguts van violar-la, mentre que els altres quatre no haurien fet res per impedir-ho. Sis dels homes van ser detinguts diumenge en un altre espai abandonat molt proper, una antiga fàbrica tèxtil del barri de Can Feu on alguns d'aquests homes hi vivien. Al setè el van arrestar dilluns a l'entitat bancària en desús on va produir-se l'agressió, quan la policia va desplaçar-s'hi amb la víctima per fer la reconstrucció dels fets.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.