directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 13:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Bages doble fletxa Dissabte, 9 de febrer de 2019 00:21 h

Una víctima de Vacarisses amb un familiar ferit: "No pot ser que això segueixi igual"

Desenes de persones s'han concentrat durant hores a les portes de l'estació de Manresa entre nervis

ACN Manresa.-Desenes de persones han esperat durant hores a les portes de l'estació de tren de Manresa, on s'ha traslladat el centre d'atenció als familiars dels passatgers dels trens accidentats de la R4, entre nervis. Els passatgers han anat sortint amb comptagotes, alguns per propi peu mentre que altres han estat traslladats en ambulàncies. Entre les persones que esperaven hi havia la Mireia Obradors, víctima de l'accident a Vacarisses del novembre passat, i que ara hi tenia la jove. "No pot ser que això segueixi així", s'ha queixat la dona. Entre els ferits, alguns han criticat que se'ls hagi obligat a agafar un tren per ser traslladats fins a Manresa.

Obradors ha explicat que, afortunadament, la seva jove estava bé. No obstant això, ha recordat que no fa ni tres mesos del sinistre a Vacarisses, pel que ella encara està de baixa mèdica. Tot i la gravetat del succés, ha assegurat que malauradament "potser és l'impuls que necessitàvem per fer més coses perquè no és normal que a Manresa estiguem així"."Tot ha estat molt ràpid"Joan Comorera, que venia a passar el cap de setmana a Manresa, ha explicat que tot ha estat "molt ràpid" i que per sort havia pogut mantenir la "serenitat". Altres com la Maria, que també es desplaçava a la capital del Bages, ha criticat que se'ls hagi fet agafar de nou tren i passar de nou el "mal tràngol". La dona, a qui esperaven els seus familiars a fora, es queixava d'un cop al cap i a l'esquena que aniria a "mirar-se a l'hospital", "cansada" d'esperar a ser atesa pels metges desplaçats fins a l'estació.Llarga esperaAlguns familiars han estat prop de dues hores sense tenir notícies. N'hi havia que es queixaven per la manca d'informació o pel "lent cribratge". A més, la falta d'espais on els ferits poguessin esperar per ser atesos ha obligat a l'Ajuntament de Manresa a dur cadires fins a l'estació.No ha estat fins als volts de 2\/4 d'onze de la nit que s'ha començat a cridar als familiars per informar-los de l'estat dels ferits, si eren dins de l'estació o havien estat traslladats a algun hospital.Fins al centre d'atenció als familiars s'hi ha desplaçat la consellera de Salut, Alba Vergés; la delegada del Govern a la Catalunya Central, Alba Camps; i l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.