directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 13:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 12 de febrer de 2019 10:04 h

Membres del Govern, del Parlament i Borràs es reuneixen uns minuts al Suprem abans de l'inici del judici

Advocats i familiars, a la porta de la sala de vistes a l'espera de l'inici de la sessió

ACN Madrid.-Membres del Govern, del Parlament i una de les acusades en el judici de l'1-O, Meritxell Borràs, s'han reunit durant uns minuts en una sala del Tribunal Suprem abans de l'inici de la primera sessió de la vista, que estava prevista per a les 10.00 hores. A la trobada hi havia el president de la Generalitat Quim Torra, el conseller Damià Calet, i els portaveus parlamentaris de JxCat i ERC, Albert Batet i Anna Caula, a més de Borràs. Als passadissos adjacents a la sala de vistes ja hi són els familiars dels acusats –dos per cap-, els advocats defensors . També els acusats que estan en llibertat, Borràs, Carles Mundó i Santi Vila. Aquests dos últims s'han fet una freda salutació.

Als passadissos, Mundó ha explicat que ha demanat poder dinar amb els nou presos durant el judici i que encara no li han respost aquesta petició.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.