directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 11:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 13 de febrer de 2019 13:34 h

Campuzano: "La posició del PSOE de no voler aprovar els pressupostos té un component electoral"

El portaveu del PDeCAT constata que Sánchez ha tingut "molt poc interès" en tirar endavant els comptes espanyols

ACN Madrid.-El portaveu del PDeCAT al Congrés, Carles Campuzano, ha culpat el govern espanyol de tenir "molt poc interès" en tirar endavant els pressupostos de l'Estat: "La posició del PSOE de no voler aprovar els comptes té un component electoral", ha dit en declaracions a TV3, aquest dimecres al migdia, després que el Congrés tombés el tràmit dels pressupostos. Així, Campuzano creu que el president espanyol, Pedro Sánchez, vol responsabilitzar la dreta -PP i Cs- i els partits independentistes de la situació de bloqueig dels comptes, pensant ja en el seu "discurs electoral".

El propi Sánchez ha marxat de seguida del Congrés cap a la Moncloa un cop ha acabat la votació de les esmenes a la totalitat dels comptes. S'especula que divendres podria reunir el Consell de Ministres per abordar una possible convocatòria electoral, que apunta per al 28 d'abril.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.