directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 02:12 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 15 de febrer de 2019 12:12 h

Rivera crida a evitar “un govern Frankensteixn 2” i diu que amb Cs els independentistes no aconseguiran “ni aigua”

El líder de Cs veta acords amb Sánchez, però no descarta cap altra opció

ACN Madrid.-El líder de Cs, Albert Rivera, ha celebrat aquest divendres la convocatòria d’eleccions anticipades pel 28 d’abril i ha afirmat que és una oportunitat per construir una majoria alternativa” a la de Sánchez i evitar “un govern Frankensteixn 2” amb les independentistes. “Avui és un bon dia on es torna la veu al poble espanyol després d’una legislatura fallida”, ha afirmat en una roda de premsa al Congrés on ha afegit que s’ha “acabat l’escapada de Sánchez” i els espanyols tenen “una gran oportunitat i responsabilitat” a través d’un vot per “decidir el futur del país”. Segons Rivera, amb Ciutadans al govern espanyol els independentistes no aconseguiran “ni aigua” i no hi haurà “cap concessió” ni “indult”. Tal com ha fet en les últimes jornades Ciutadans ha mantingut oberta la porta de possibles acords post-electorals. No n’ha descartat cap, tampoc amb el PSOE, però ha deixat clar que en cap cas es produiria mentre Pedro Sánchez es mantingui com a secretari general del partit.

“Ara és l’hora d’Espanya després de 40 anys del PP i el PSOE pactant amb els separatistes”, ha dit Rivera, que ha recordat des del Pacte del Majèstic a la passejada de Sánchez i Torra a La Moncloa. Precisament ha apuntat ja que la seva campanya passarà per tancar la porta a qualsevol opció de diàleg amb la Generalitat o amb les forces independentistes perquè “els que volen liquidar el país no poden prendre les decisions per tots els espanyols”, i “Junqueras no pot marcar el rumb”.“Jos sóc català i espanyol i no permetre que ningú construeixi un mur entre compatriotes”, ha dit, “i el meu compromís és fer una campanya i lluitar per una Espanya que sumi perquè ja n’hi ha prou de tirar-se Espanya pel cap” i “la solució no és l’insult”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.