directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 18:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 15 de febrer de 2019 18:50 h

El sindicat majoritari de l'ensenyament crida a participar en la vaga general del 21 de febrer

La formació considera que cal revertir les retallades "dels drets civils més elementals"

ACN Barcelona.-El sindicat majoritari de l'ensenyament, USTEC-STEs, ha fet una crida a participar en la vaga general del 21 de febrer. L'entitat recorda l'agenda reivindicativa dels convocants, la intersindical-CSC, que passa per la derogació de la reforma laboral o per la demanda que el salari mínim pugi fins als 1.200 euros mensuals a Catalunya. I a més afirma que l'aturada compta amb el suport de diverses entitats cíviques "representatives de la pluralitat del país" en un moment en el qual "cal revertir" les "retallades" laborals, socials i "de manera molt preocupant, dels drets civils més elementals". En aquest sentit, el sindicat recorda les "acusacions injustificades d'adoctrinament" a les escoles catalanes o contra el model d'immersió lingüística.

Finalment, USTEC-STEs també ha cridat a participar aquest dissabte a la manifestació que tindrà lloc a Barcelona amb el lema 'L'autodeterminació no és delicte'.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.