directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 17:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 20 de febrer de 2019 12:07 h

Rosell assegura que és innocent i es queixa que "ha batut el rècord de presó preventiva per un delicte econòmic"

L'expresident del Barça es queixa que en dos anys la jutgessa només ha fet una diligència

ACN Barcelona.-Sandro Rosell, expresident del Barça, ha assegurat que és innocent "al 100%" i s'ha queixat que ha "batut el rècord històric de presó preventiva a Espanya per un delicte econòmic i que no té ni perjudicat". En una entrevista a Rac 1, Rosell ha denunciat que en dos anys la jutgessa del cas només ha fet una diligència, una videoconferència amb Romario on l'exjugador, ha dit, va mentir. Rosell ha negat que hagués pagat cap comissió a Ricardo Teixeira, expresident de la Confederació Brasilera de Futbol, però en tot cas ha remarcat que al Brasil això no és il·legal. L'expresident del Barça ha indicat que està empresonat perquè creuen que fugirà, però ha apuntat que això és "absurd", perquè aquí té tota la família, li han embargat tot el patrimoni i vol defensar la seva innocència.

Segons Rosell, Romario va mentir perquè vol ser president de la Confederació Brasilera i perquè ell es va negar a fer-li un contracte d'ambaixador de Nike i a col·locar el seu fill al Barça B. També ha negat que tingui cap compte a l'estranger i que en els negocis jutjats ara hi hagi diners públics.Sobre el cas del transplantament d'Eric Abidal, ha trobat una "animalada" que és qüestioni, i ha remarcat que per resoldre-ho només cal que vingui el cosí i ensenyi la cicatriu, o que citin a declarar tota la gent que hi havia al quiròfan aquell dia. Ha constatat que en la conversa telefònica intervinguda ell simplement es limita a treure's de sobre el seu interlocutor.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.