directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 20 de febrer de 2019 13:04 h

Fiscalia remet a Lleida, Madrid, Castelló i Tenerife la investigació sobre la venda de MMS per Internet

El pagès Josep Pàmies té diverses sancions de la Generalitat per promocionar aquest producte prohibit

ACN Madrid.-La Fiscalia General de l'Estat ha remès a Lleida, Madrid, Castelló i Santa Cruz de Tenerife la investigació sobre la venda de MMS per Internet com a remei per curar diferents patologies. El Ministeri Públic va obrir diligències al novembre en rebre una denúncia del secretari general de Sanitat i Consum, i ara trasllada el cas a les diferents fiscalies provincials perquè continuïn amb la investigació. Des de la Fiscalia es farà un seguiment i es coordinarà. El pagès lleidatà Josep Pàmies té diverses sancions de la Generalitat per promoure aquest producte, prohibit per l'Agència Espanyola del Medicament.

La Fiscalia General de l'Estat ha pogut constatar "l'efectiva publicitat i activitat d'intermediació a través de la xarxa, en diferents mitjans i formes, del producte MMS". Aquesta publicitat, continua, s'està portant a terme "a través d'una diversitat de continguts", alguns dels quals "enalteixen els suposats avantatges de la utilització d'aquest producte per a la curació de determinades patologies". Altres, continua, "informen sobre els protocols per a la seva utilització" i també "s'ofereix directament la venda de la substància indicada".A més, a través d'un bloc se solucionen qüestions que plantegen els usuaris i es facilitin enllaços per poder ampliar la informació i per poder comprar el producte.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.