directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 12:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 23 de febrer de 2019 12:57 h

Maragall afirma que ERC "estendrà la mà a totes les forces sobiranistes" a les municipals per a la "unitat d'acció"

El candidat a l'alcaldia de Barcelona diu que cal fer visible el "bloc democràtic del 80%" i "convertir-lo en força activa i compromesa" amb els conceptes de llibertat i democràcia

ACN Tarragona.-El candidat d'ERC a l'alcaldia de Barcelona, Ernest Maragall, ha assegurat que la formació "estendrà la mà a totes les forces sobiranistes" per "fer la unitat d'acció i estratègica que aquest país necessita" després de les eleccions municipals. En la jornada municipalista celebrada aquest dissabte a Tarragona, Maragall ha dit que estendran els braços per "fer ben visible el bloc democràtic del 80% que tan sovint esmentem, que segurament existeix però que hem de convertir en força activa i compromesa en torn els conceptes de llibertat i democràcia". Alhora, però, Maragall ha carregat contra els comuns pel seu discurs, que considera que té "poc a veure el que diuen a Madrid i el que diuen aquí".

D'altra banda, Maragall considera que serà "fonamental" que en els pròxims mesos el bloc independentista surti als carrers. La mobilització de dijous va ser, per Maragall, "tornar a mostrar una certa imatge de país quallat, sencer, ben plantat com un roure". "És fonamental perquè haurem de resistir i de seguir mobilitzant-nos i demostrant que tenim un concepte al cap al qual no hi renunciarem", ha dit.El candidat d'ERC a l'alcaldia de Barcelona ha afirmat que els republicans són l'única formació que "parla clar aquí i a arreu". "Els altres faran de tot i haurem d'enfrontar-nos amb adversaris amb molts diners, amb ideologia i poca cosa més; als comuns, que no té res a veure el que diuen a Madrid que a Catalunya, o ben poc; o Ciutadans, que mentre Valls estarà lluint de primer ministre francès aquí, el seu partit estarà tancant acords amb Vox a Madrid i a tota Espanya", ha argumentat. "Aquest és l'escenari en què ens haurem d'enfrontar, però tenim l'avantatge de la fermesa i la claredat", ha defensat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.