directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 01:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 24 de febrer de 2019 09:38 h

Comín: "Em sembla un delicte d'alta traïció als ciutadans de Catalunya no treballar per la unitat"

L'exconseller de Salut es mostra partidari d'una llista unitària encapçalada per Junqueras a les eleccions europees

ACN Barcelona.-L'exconseller de Salut Antoni Comín es mostra partidari de què l'independentisme es presenti a les eleccions europees en una llista única encapçalada per l'exvicepresident Oriol Junqueras. En una entrevista al programa "Preguntes freqüents", Comín ha afirmat que li "sembla un delicte d'alta traïció als ciutadans de Catalunya no treballar per la unitat", ja que, a parer seu, sense unitat el projecte independentista no va enlloc. En ser preguntat per si la declaració d'independència va ser un acte simbòlic, l'exconseller ha respost que no, que va ser una declaració política, però hi havia una correlació de forces que no permetia fer-la efectiva de manera pacífica. Aleshores va ser quan el govern, explica Comín, es va abstenir de continuar. Amb tot, segons ell, el mandat continua sent "irreversible".

Antoni Comin ha explicat que amb el judici de l'1-O està tenint un sentiment doble: d'indignació i d'orgull. D'indignació, diu, perquè la Fiscalia comet errors i hi ha molta falta de consistència en els arguments i perquè els "companys porten molt temps a la presó per unes acusacions que no s'aguanten". Amb tot ha explicat que té un sentiment d'orgull per la dignitat com afronten aquest judici els líders independentistes empresonats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.