directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 21:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 28 de febrer de 2019 14:13 h

L'aeroport del Prat operarà 351 vols privats durant la celebració del MWC

L'increment d'activitat durant el congrés també s'ha deixat notar a l'àrea comercial de l'aeròdrom

ACN Barcelona.-L'aeroport de Barcelona-El Prat operarà un total de 351 vols privats durant la celebració del Mobile World Congress (MWC) que aquest dijous tanca portes. Aquesta xifra suposa un increment del 95% respecte una setmana normal del mes de febrer. El 65% dels vols han tingut origen o destinació en un país europeu , principalment França, Regne Unit i Alemanya. Els vols intercontinentals d'aviació corporativa i de negocis han representat un 18%, i els nacionals un 17%. L'increment d'activitat del MWC també s'ha deixat notar a l'àrea comercial de l'aeròdrom català. Concretament, les compres als comerços han crescut un 36% i la recaptació de bars i restaurants prop d'un 42%. També s'han incrementat, en aquest cas un 6,2% respecte la passada edició del certamen, el nombre de trajectes en taxi que s'ha enfilat fins els 71.292 passatgers.

Durant els quatre dies del MWC, les sales VIP de l'Aeroport de Barcelona-El Prat han registrat un increment d'ocupació del 73% respecte a una setmana habitual. Les unitats de descans del centre de negocis 'Sleep&Fly' han registrat una ocupació del 100% durant tots els dies del congrés. Així mateix, s'ha realitzat el servei 'Meet&Greet' als membres PLATINUM PASS del MWC. El carril ràpid per a accedir als filtres de seguretat, servei anomenat 'Fast Lane,' va tenir una freqüència de 2.273 passos durant la jornada d'ahir, la primera de retorn. Aquesta xifra suposa un increment del 105% de la contractació del servei en relació a un dimecres habitual del mes de febrer.Aeroports de Girona-Costa Brava i ReusCom el del Prat, els aeroports de Girona i Reus també han notat els efectes del MWC. Del 21 al 27 de febrer, l'aeròdrom gironí ha registrat 72 moviments d'aviació corporativa i de negocis (40 arribades i 32 sortides). Dimecres 26 va ser el dia de més activitat amb 12 arribades i 12 sortides. Al seu torn, l'aeroport de Reus ha registrat una operativa especial de 10 moviments.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.