directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 18 d'octubre de 2026 23:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 4 de març de 2019 17:16 h

Un sector dels Comuns insta En Comú Podem a "no fer de crossa" del PSOE

Desbordem en Comú aposta per ser un element d'impugnació "per activar el vot d'esquerres"

ACN Barcelona.-Desbordem en Comú, un dels corrents interns de Catalunya en Comú, ha emès aquest dilluns un comunicat que insta d'En Comú Podem a no "fer de crossa" del PSOE en considerar que això "desdibuixa" l'espai com a projecte emancipador i han avisat que aspirar a ser part d'un bloc progressista amb els socialistes enlloc de ser un element d'impugnació, "no activa el vot d'esquerres". També reclamen més "valentia" i no presentar-se a les eleccions espanyoles com una coalició sinó com una confluència. Després d'apostar per fer política rupturista, des de Desbordem han insistit en fer una reflexió per esdevenir un projecte "útil" i "necessari" davant del proper cicle electoral.

En aquest, han lamentat que l'espai hagi entrat en una dinàmica que "cal analitzar" i recorden la "llarga història d'enfrontaments interns" a Catalunya en Comú des de la seva fundació. En aquest sentit, han recordat que recentment Elisenda Alamany ha abandonat el grup parlamentari de CatECP i han assegurat que "part de l'espai està debatent la seva continuïtat".Pel que fa a les eleccions municipals i els acords que estan arribant diverses candidatures han criticat la "deriva homogeneïtzadora" entre opcions afins a l'espai i han demanat polítiques i maneres de fer "radicalment democràtiques, generositat amb l'espai i valentia per trencar la sociovergència".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.