directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 18 d'octubre de 2026 16:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 6 de març de 2019 18:50 h

Detingut un home per atacar diversos mossos amb un ganivet a Barcelona

L'individu hauria cridat "Al·là és gran" i no es descarta que sigui un pertorbat, segons relata 'El País'

ACN Barcelona.-Els Mossos d'Esquadra han detingut un home aquest dimecres per un presumpte delicte d'atemptat a agents de l'autoritat. Els fets han tingut lloc al districte de Sant Martí, a prop de la Ronda Litoral, a Barcelona. El detingut no portava documentació i encara no ha pogut ser identificat, segons indica la policia. Agents del cos de seguretat han detectat cap a un quart de quatre de la tarda un home que treia un ganivet en uns jardins del districte i, segons indiquen els Mossos, es comportava de manera sospitosa. Tot seguit, l'individu s'ha desplaçat caminant fins al passeig Marítim del Port Olímpic i davant el risc que el pogués utilitzar contra els vianants, els agents han decidit detenir-lo.

Durant la detenció, explica la policia, l'home ha intentat clavar el ganivet a un mosso, que l'ha pogut esquivar. L'home ha fugit corrent cap al carrer de la Marina, on una altra patrulla l'ha acorralat. Aleshores, continua el relat dels Mossos, l'individu ha tret un altre ganivet i ha intentat agredir més agents. Finalment se l'ha pogut reduir i detenir sense que cap agent hagi resultat ferit. Segons publica el diari 'El País', en el moment de la detenció l'home hauria cridat "Al·là és gran". El mitjà indica que no es descarta que l'individu sigui un pertorbat. Els Mossos no confirmen per ara cap dels dos extrems. El detingut passarà a disposició judicial durant les properes hores.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.