directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 19:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Divendres, 8 de març de 2019 09:21 h

Temps d'espera superior a l'habitual al metro per la vaga i gairebé normalitat als busos de Barcelona, segons TMB

Els serveis mínims són del 50% en hores punta i del 25% la resta del dia

ACN Barcelona.-La vaga feminista està tenint incidència a la vaga del metro, en què el temps d'espera en la majoria de línies està sent superior a l'habitual, segons ha informat TMB en un comunicat. Per exemple, a les línies amb conductor els trens circulen cada 4-6 minuts, mentre que a les automàtiques ho fan amb un interval de 7 minuts. Segons la companyia, un dispositiu de personal regula els fluxos als enllaços de la Sagrera i la Sagrada Família per optimitzar la capacitat del tram central de la línia 5. Per la seva banda, els autobusos estan donant servei amb gairebé normalitat, segons la mateixa font, tot i que les concentracions a primera hora en diferents vies ha provocat afectacions que han obligat a canviar temporalment el recorregut de les línies.

Pel que fa als transports d'oci, TMB informa que el telefèric de Montjuiïc no donarà servei aquest divendres, mentre que el bus turístic pot tenir alguna alteració.Treball ha establert per al metro i els autobusos una oferta mínima equivalent al 50% de l'habitual en les hores punta, de 06.30 a 09.30 h i de 17.00 a 20.00 h, i del 25% la resta del dia.A la tarda, la convocatòria de la manifestació feminista a dos quarts de set del vespre a la Gran Via provocarà el desviament de les línies que transcorren per aquesta zona de la ciutat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.