directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dissabte, 9 de març de 2019 13:25 h

El PP no pactarà amb partits independentistes en les Municipals del 26 de Maig perquè estan "al marge de la legalitat"

La direcció del partit ho considera una "línia vermella", però dona "llibertat absoluta" per arribar acords dintre de la Constitució

ACN Girona.-El PP no permetrà cap pacte municipal amb forces independentistes el proper 26 de maig. El president del partit a Catalunya, Alejandro Fernández, considera que pactar amb els qui s'han situat "al marge de la legalitat" és una "línia vermella" que des del partit consideren que no es pot creuar. Amb tot, Fernández ha deixat clar que donarà "llibertat absoluta" per arribar a acords amb forces que "respectin el marc legal i la Constitució". "M'agrada donar el mateix que reclamava per a mi quan aspirava a l'alcaldia de Tarragona", ha reblat Fernández. El president del Partit Popular català, doncs, talla d'arrel un possible pacte com el que es va estar a punt de gestar a l'alcaldia de Girona entre CiU, PP i Ciutadans quan Carles Puigdemont va deixar la vara de batlle per assumir la presidència de la Generalitat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.