directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 18 d'octubre de 2026 20:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Ebre doble fletxa Dimarts, 12 de març de 2019 16:24 h

Citen a declarar com a investigat un veí de Roquetes per participar i formar part d'una mesa del referèndum de l'1-O

La Guàrdia Civil li atribueix un suposat delicte de desobediència, pel qual haurà de comparèixer al jutjat número 3 de Tortosa el pròxim 26 de març

ACN Roquetes.-El jutjat número 3 de Tortosa ha citat com a investigat un veí de Roquetes (Baix Ebre) per participar "activament" i formar part d'una mesa electoral del referèndum de l'1-O al pavelló municipal. Un atestat de la Guàrdia Civil al qual ha tingut accés l'ACN atribueix a l'home un suposat delicte desobediència, pel qual haurà de comparèixer davant del titular del mateix jutjat el pròxim 26 de març al matí. Segons el relat policial, que no en majors concrecions, l'investigat s'hauria oposat a les instruccions dels cossos de seguretat i autoritats judicials sobre el referèndum, mantenint una actitud de "rebel·lia" i negant-se de forma persistent a deposar-la. Recorden, en aquest context, que la consulta havia estat declarada públicament com a "il·legal" i que els cossos policials tenien la previsió de decomissar tot el material que s'utilitzés.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.