directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 14:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 15 de març de 2019 17:38 h

Dos veïns de l'Ampolla detinguts per suposada estafa i furt

La parella van fer creure a una persona gran malalta d'Alzheimer que li reparaven el cotxe

ACN Camarles.-Un home i una dona, de nacionalitat espanyola i anglesa, han estat detinguts pels Mossos d'Esquadra com a presumptes autors de delictes d'estafa, apropiació indeguda i furt d'ús de vehicle. Tenen 29 i 26 anys i són veïns de l'Ampolla (Baix Ebre). Els fets han succeït a Camarles, des de l'octubre passat fins ara. Els arrestats feien creure a una persona d'avançada edat, de nacionalitat anglesa, que pateix Alzheimer, que li reparaven el vehicle. Li cobraven per les suposades reparacions però no feien res al cotxe. També li van sostreure el vehicle a la víctima, un dia que el tenia estacionat a Tortosa, i li van tornar al cap d'una setmana, fent-li pagar les suposades taxes per treure'l del dipòsit municipal, on li van dir que l'havien trobat.

Un dels detinguts treballa a un taller mecànic i li feien creure a la víctima que li reparaven el cotxe sense fer-li res. La policia també va comprovar que el vehicle mai va ser dipositat a Tortosa sinó que el van tenir els detinguts durant dies per usar-lo. A més a més, van seguir aprofitant-se de la víctima fins a extreure-li 14.000 euros del compte corrent. Quan les mateixes persones van intentar fer la mateixa estafa a una altra persona gran, de nacionalitat anglesa, aquest se'n va adonar a temps i no va patir tant perjudici econòmic. Els detinguts, que van quedar en llibertat després de declarar en seu policial, estan pendents de ser citats per l'autoritat judicial.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.