UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.21' ) WHERE id_article = 14025 Compte enrere ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 15:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Dilluns, 4 de maig de 2009 05:00 h

Compte enrere

Comentaris 3  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant carregant


Comparteix






Alguna cosa ha de passar en els propers dies per tal de clarificar la situació política a l'Estat, el PSOE necessita definir les seves aliances i Rodríguez Zapatero té la necessitat d’arribar amb tranquil·litat a la presidència espanyola de la Unió Europea al primer semestre de 2010.

El mateix Zapatero ha decidit avançar el debat de política general al 12 i 13 de maig, en uns moments en què no compta amb una majoria suficient per aprovar les seves propostes i a pocs dies de les eleccions europees, on les primeres enquestes destaquen la victòria del Partit Popular. Per què aquest principi de suïcidi per part del líder del PSOE? O és que té una jugada preparada per sorprendre a la classe política catalana?

Les sorpreses, o falses promeses, de Rodríguez Zapatero sempre fins ara han estat beneficioses pel PSOE i un engany per Catalunya. Des de CiU, passant per ICV i ERC i fins i tot el mateix PSC han tastat els enganys de Zapatero. Justament per això l'expectació per saber quina en té guardada l'inquilí de la Moncloa és gran.
És per això que la classe política catalana hauria d'estar més atenta que mai i no tornar caure en les falses promeses, ni en quatre traspassos mal valorats, ni en un model de finançament de quatre quartos, ni tampoc és hora de salvar ningú, si no ens donen bona part d'allò que ens deuen.

Per una vegada necessitem trencar l'estratègia de Rodríguez Zapatero, és ell qui té presa i necessitats polítiques, i per tant si el PSC o qualsevol altra força política catalana li vol salvar la vida i traeix Catalunya, ha de rebre una resposta política i social immediata. Ens hi juguem massa, la crisi ens afecta i ens afecta més per la nostra dependència de l'Estat espanyol.



publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#3
pasbort fletxa Vila-real
5 de maig de 2009, 10.19 h

Jo, estic content, tindré una altra ocasió per donar-los a aquesta gent una bofetada, en mereixen mol més però que hi farem, jo sé que vos si continues ESCLAU no serà per culpa meva, perque jo VOTARE REFERENDUM PER

l´INDEPENDENCIA=LLIBERTAT, i el meu VOT amb seguritat que no anirà ni directa ni indirectament a FAVOR dels TIRANS INVASORS AGRESORS LLADRES NEGRERS etc.el que sí que malairé els que voldran que jo continue tenint el mateix que en l´actualitat...que l´ùnic que em c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Joan fletxa Cornellà
4 de maig de 2009, 20.00 h

Ei, company de l'Estartit, et faig saber que ja estic una mica cansat dels teus comentaris, ja sé el que opines de tot. Ets monofacetic. No cal que ho posis de manifest cada dos per tres. Per Cert, tu que ets un gran independentista votaràs reagrupament suposo, no? jaja



A veure com ens intenta entavanar el PSOE aquest cop...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
4 de maig de 2009, 09.46 h

El PSOE del NE, altrament dit PSC per entabanar a quatre babaus, sempre que ha tingut ocasió, ha traït, traeix i trairá a Catalunya. Ho porten escrit als seus gens, i Esquerda, al fer-se sòcis estratègics d'aquests botiflers, n'han esdevingut còmplices necessaris...i ja s'ha acabat el temps de rectificar.



I si algú encara ens vol convencer de que el PSC (PSOE del NE) és quelcom de diferent del PSOE d'allá, el PSOE que governa Espanya impedint qualsevol progrés nacional i e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.