UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.79' ) WHERE id_article = 159149 Esclaus de la coherència ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 07:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Dimecres, 8 de juny de 2011 08:00 h

Esclaus de la coherència

Comentaris 3  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant carregant


Comparteix






Afirmava Josep Anglada aquest cap de setmana adreçant-se als seus regidors: ‘Segurament us faran el buit, encara que molts ens estan trucant per intentar negociar en alguns ajuntaments importants sense que s’assabentin les cúpules dels seus partits’. Anglada es referia a les dues trobades que August Armengol, líder de la Plataforma al Vendrell, ha mantingut amb els representants de CiU per investir Benet Jané alcalde. Deia Duran i Lleida l’endemà de les eleccions del 22 de maig que l’única formació amb qui no es parlaria per a cap tipus d’acord era la Plataforma per Catalunya.

El possible govern CiU-PP a Tarragona també pot trencar la coherència exhibida per Artur Mas que des de 2003 predica que ha de governar la llista més votada. De fet aquesta va ser una de les condicions que ell mateix va reconèixer haver pactat amb Zapatero a canvi de pactar l’Estatut a la Moncloa.

I a Badalona deixar que s’exhibeixi al govern la suposada inutilitat de Garcia Albiol a govern té el risc de desembocar en quatre anys en una majoria absoluta del PP a la tercera ciutat de Catalunya.

Artur Mas i Convergència tenen un gran repte a resoldre en pocs dies: demostrar que la coherència que han predicat els darrers vuit anys té una base real. És a dir, que la seva coherència és coherent.



publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#3
atlasac fletxa Vila-real
10 de juny de 2011, 11.20 h

Que si....CiU que si PSOE que si....erc....que si PP Però mai, mai, mai contesteu PERQUE CONY ENCARA VOTEU A FAVOR DE SER ESCLAUS?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Manel fletxa Lliçà d'Amunt
8 de juny de 2011, 14.00 h

I mira com els hi ha anat a CiU enguany a Lliçà d'Amunt... han passat de pactar amb el diable a la marginalitat política, i ara el pacte de govern és entre el PSC i el PP... #usfelicitofills


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
l'Esteve fletxa Vallés Oriental
8 de juny de 2011, 11.17 h

Artur Mas i Convergència tenen el record Guinness de la incoherència, doncs di des de el 2003 predica que ha de governar la llista més votada .. ¿Com s'explica que el meu municipi CiU fes coalició amb el PP i el PSOE(c) per fer fora la llista mes votada amb diferència (Esquerra) a les eleccions del 2007????. Ara diuen que si , però que no , que hi ha excepcions , que hi ha particularitats... vinga home, aneu a cagar a la via agafats d'una ma dels peperus i de l'altre amb els de l'Anglada... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.