PP-PSOE, el mateix gos amb collars diferents
Avui el PP ha demostrar el que és, ha presentat uns pressupostos que no compleixen la llei - la seva llei, la seva constitució-, amb una actitud autista amb Catalunya intolerable, ha deixat de banda la bona disposició del Govern de Catalunya i els esforços dels catalans amb les retallades que pateixen en tots els àmbits, el govern del PP ha respost amb contundència i sense escrúpols amb un zero “patatero” als pressupostos. I el que és més important, a diferencia del PSOE no s’amaga.Avui diferents representants del PSC, ha declarat que els pressuposts del PP són il·legals, però el que no diuen és que els pressupostos del PSOE, la formació de la qual depenen, també ho eren d’il·legals, tampoc van complir les seves lleis, dir avui el que no deien quant el responsable era el PSOE, els pren tota credibilitat.
Avui Catalunya torna a ser víctima d’Espanya, i que da clar que mani qui mani Catalunya sempre acaba pagant, doble o triple, uns, el PSOE, amb la complicitat del PSC, ho maquillen, els actuals, PP del bracet del PPC, ho fan sense cap mania. Aquesta manera de fer del PP hauria de ser una avantatge, i forçar que una vegada per totes les forces polítiques del catalanisme polític fessin pinya i es plantessin davant Madrid.
Espanya té un deute impagat amb Catalunya de 11.000 milions d’euros, a part l’espoli que patim cada any, sinó son capaços d’anar junts a cobrar, cal que s’ho facin mirar. Intentar aprovar aquests pressupostos perquè en el seu tràmit parlamentari s’aconsegueixin les escorrialles dels 219 milions d’euros seria imperdonable.
El PP(PPC) a diferència del PSOE(PSC) ens ho ha posat fàcil, tant sols ens cal dirigents valents, tindran tot un poble al seu costat.







