Espanya ens condemna a “Eurovegas”
“No estem en condicions de fer un lleig a cap oportunitat de crear feina” amb aquestes paraules ha contestat el portaveu del Govern, Francesc Homs a les preguntes dels periodistes sobre el projecte de construcció d’un gran parc del joc al nostre país. I segurament té raó el portaveu, Espanya i els errors comesos per nosaltres mateixos, els catalans, ens han portat a una situació d’extrema gravetat, tenim la soga al coll i dia que passa la soga ens estreny més, Espanya sap que la seva sortida és seguir estirant la corda de la seva principal mamella, i aquesta no és cap altre que els territoris de parla catalana, allò que a Duran i Lleida li agrada tant de Països Catalans.
No sabem encara avui, malgrat haver-li preguntat al Conseller Recoder, que li va contestar al “capo” del futur complex d’Eurovegas, Sheron Adelson, sobre si és possible un procés de secessió de Catalunya, i si el seu complex perillaria davant el procés d’independència.
La resposta és senzilla, si Catalunya fos independent, si fóssim avui com diu que li agradaria al President Mas, l’Holanda o la Dinamarca del sud d’Europa, el Sr. Adelson ni tant sols hagués aterrat a Catalunya, el dilema no el tindríem avui, ni tindríem la taxa d’atur que tenim, quasi no tindríem dèficit públic, i seriem un país que decidiria i molt a Europa, i segurament podríem ajudar i molt als nostres veïns del sud, el seu rescat seria molt més fàcil.
I una darrera cosa, com estat independent, aquests dies els ciutadans d’aquest país gaudiríem del bon futbol amb la nostra selecció i com a país que sap perdre i és noble, gaudiríem fins i tot si perdéssim la final de “l’Eurovegas”, perdó, de l’Eurocopa amb Espanya.







