UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.47' ) WHERE id_article = 209366 Espanya ens condemna a “Eurovegas” ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 08:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Dimecres, 20 de juny de 2012 00:00 h

Espanya ens condemna a “Eurovegas”

Comentaris 4  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant carregant


Comparteix






“No estem en condicions de fer un lleig a cap oportunitat de crear feina” amb aquestes paraules ha contestat el portaveu del Govern, Francesc Homs a les preguntes dels periodistes sobre el projecte de construcció d’un gran parc del joc al nostre país. I segurament té raó el portaveu, Espanya i els errors comesos per nosaltres mateixos, els catalans, ens han portat a una situació d’extrema gravetat, tenim la soga al coll i dia que passa la soga ens estreny més, Espanya sap que la seva sortida és seguir estirant la corda de la seva principal mamella, i aquesta no és cap altre que els territoris de parla catalana, allò que a Duran i Lleida li agrada tant de Països Catalans.
 
No sabem encara avui, malgrat haver-li preguntat al Conseller Recoder, que li va contestar al “capo” del futur complex d’Eurovegas, Sheron Adelson, sobre si és possible un procés de secessió de Catalunya, i si el seu complex perillaria davant el procés d’independència.
 
La resposta és senzilla, si Catalunya fos independent, si fóssim avui com diu que li agradaria al President Mas, l’Holanda o la Dinamarca del sud d’Europa, el Sr. Adelson ni tant sols hagués aterrat a Catalunya, el dilema no el tindríem avui, ni tindríem la taxa d’atur que tenim, quasi no tindríem dèficit públic, i seriem un país que decidiria i molt a Europa, i segurament podríem ajudar i molt als nostres veïns del sud, el seu rescat seria molt més fàcil.
 
I una darrera cosa, com estat independent, aquests dies els ciutadans d’aquest país gaudiríem del bon futbol amb la nostra selecció i com a país que sap perdre i és noble, gaudiríem fins i tot si perdéssim la final de “l’Eurovegas”, perdó, de l’Eurocopa amb Espanya.
 

 





publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#4
Diego fletxa Berlin
8 de setembre de 2012, 13.51 h

Con la decision de Madriz y la niñatada de ahora me hago yo un Eurovegas yo solito. Me doy cuenta que la diferencia entre Castellanos y Catalanes es un idioma que es parecido y nada más. Me da lo mismo si el castellano es dialecto del catalan o el catalan dialecto de castellano o son primos hermanos.

Corrupción, construcción, políticos malos

Los castellanos son unos chulos de tres pares, pero me rio yo del ADN catalan y su diferencia y señorio.

La oportunidad de dar en la cara con el ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Joan fletxa mataró
21 de juny de 2012, 22.33 h

no tindrem mai un silicon valley ni serem un país punter amb r+d mentre els estudiants tinguin mentalitat de ser funcionari i no vulguin barrejar la universitat amb sortides laborals i 'les fabriques'. Si els universitaris veuen el capital com una cosa dolenta com volen guanyar.se la vida, recitant poemes?

és evident que amb la llosa de la mentalitat socialista/social-democrata hem de donar gràcies que puguem treballar de jardiners al cornellà.sands.

ja que aquí ningú té mentalitat de ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Carles fletxa Vilanova
20 de juny de 2012, 09.57 h

El govern català és perfectament lliure de forçar unilateralment el concert econòmic des d'avui mateix o de convertir el país en un femer de putes, mafiosos, drogates i addictes al joc. Entenc que la primera opció comporta riscos i incomoditats i la segona sucoses comissions. No hi ha color. Eurovegas serà com tot: diners per hisenda, costos socials i territorials per aquí. Un nou abocador.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Laia fletxa Girona
20 de juny de 2012, 00.29 h

Molt bona l'editorial, i el final genial


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.