UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.47' ) WHERE id_article = 211040 Som majoria i a punt per fer història ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 08:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Dijous, 28 de juny de 2012 00:00 h

Som majoria i a punt per fer història

Comentaris 4  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant carregant


Comparteix






La credibilitat del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO) avui dirigit per Jordi Argeleguet i en l’etapa del tripartit  per Gabriel Colomé està més que garantida, quina millor garantia de credibilitat pot tenir el CEO, quant dos dels directors de diari més influents de l’Estat han perdut  els papers per una enquesta que confirma allò que ells no volen sentir.

Parlem de José Antich (La Vanguardia) i Pedro J Ramírez (El Mundo), el primer va arribar a esparracar una enquesta electoral del CEO perquè no coincidia amb la voluntat ideològica del diari, i ho va fer en un programa de la televisió pública d’aquest país i ningú li va retreure un acte miserable com el que va fer i més, quant va resultar que l’enquesta estripada per José Antich va ser la que més la va encertar, i ni tant sols va haver de demanar disculpes. El segon ha llençat tot el seu aparell propagandístic per intentar desacreditar el CEO amb l’acusació d’haver cuinat l’enquesta. Ho ha fet sense cap mena de prova Pedro J Ramírez, conegut com el  rei de les enquestes falsejades, per ser expert en manipulació informativa i en publicar enquestes allunyades totalment de la realitat i sense cap mena d’escrúpol.

Les reaccions mostren que a Espanya cada cop hi ha més gent que veu com la independència de Catalunya agafa més força que mai, i augmenta la preocupació d’alguns per un procés que a Espanya consideren obert i sense marxa enrere. Per aquest motiu són molts ens que ens preguntem: President Mas, estem ja madurs per la independència? Si malgrat tot, ara no és el moment què crieu que hem de fer per sortir de l’actual situació? No creieu que una oportunitat com aquesta no la tindrem en molts anys?,  i  que desaprofitar-la ara és abocar al país a un pou de misèria i desesperació?.

President Mas, estem i esteu en un moment històric, i cal que tingueu clar que avui tenim malgrat tot, una gran oportunitat i avui una immensa majoria d’aquest país vol el camí cap a l’Estat propi. No podem perdre, tenim la força de moltes raons, cada dia, cada hora més arguments ens aboquen  a poder ser normals. President, teniu la paraula.
 





publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#5
30 de juny de 2012, 12.51 h

Per cert, l'argument de Mas per no fer el referèndum era que no fa referèndums per perdre. Quin argument tindrà ara per no fer-lo?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
30 de juny de 2012, 12.47 h

#3 La meitat de la població és molt més del que es necessita. Per guanyar un referèndum cal només la meitat més un de la gent que va a votar. Si es produís el referèndum, el sí tindria el 65% dels vots. Creus que està manipulat, cap problema: fem el referèndum!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Manel fletxa BCN
29 de juny de 2012, 19.48 h

Una immensa majoria d'aquest país?, Segons l'enquesta la meitat i això que està manipulada


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
29 de juny de 2012, 18.05 h

El contingut d'aquest comentari està ocult perquè ha estat considerat inapropiat pels lectors de directe!cat
Mostra'l


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Robert fletxa castelldefels
29 de juny de 2012, 16.50 h

Si hem d'esperar que el govern "dels millors", faci un pas endavant cap a la plena sobirania, anem ben cardats.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.