No amaguem la realitat
Ha guanyat Espanya l’Eurocopa de futbol, enhorabona i felicitats als nostres veïns del sud, nosaltres som catalans i no espanyols i és hora de dir les coses pel seu nom, no podem amagar els sentiments i convertir la repressió contra un poble en un silenci total per part dels grans mitjans de comunicació i el Govern d’aquest país.
Prou d’aguantar aquells que no ens volen, i que no aturen el seu odi cap a Catalunya, cal començar a dir les coses pel seu nom, ho devem als ciutadans d’aquest país, i a les noves generacions, aguantem massa, paguem doble per tot i a sobre no podem expressar els nostres sentiments com qualsevol altre poble, és trist que mentre els espanyols i els italians poden lluir les seves samarretes nacionals, els catalans ens hem d’aguantar, quant si fóssim un país normal la final l’hagués pogut jugar Catalunya.
Prou d’aguantar monarquies que ens han massacrat, no podem acceptar com un benefici una Fundació monàrquica que tant sols busca rentar-se la cara i comprar talent català per convertir-ho en talent espanyol, una monarquia que n’ha fet de l’alçada d’un campanar.
Prou d’aguantar el joc brut d’Espanya contra l’esport català, contra el Rugby, contra el futbol, contra els esports de muntanya, contra l’hoquei català.
Prou d’aguantar els atacs contra la llengua i la cultura catalana a Catalunya, País Valencià, les Illes i la Franja, i els pals a la roda perquè la llengua catalana sigui inexistent al món.
Prou d’aguantar per pagar doble per tot, autopistes, taxes universitàries, medicaments, prou d’aguantar un permanent espoli que ens arruïna com a país i com a societat.
President Mas, aquest poble no pot aguantar més injustícies, i sobretot no pot aguantar els silencis de tanta injustícia contra Catalunya i la seva gent. Estem molt farts i ja estem madurs.







