UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.158' ) WHERE id_article = 237632 President Mas, no ens fallis ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 06:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Dilluns, 17 de setembre de 2012 00:00 h

President Mas, no ens fallis

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant carregant


Comparteix






Com va dir  en el seu dia Joaquim Maria Puyal, “President, té tot un poble al darrera”,  la manifestació de la Diada ho va demostrar; un munt de gent de totes les edats i orígens i procedències va sortir al carrer i molts altres hi van ser-hi des de casa, però tots amb un sol crit i una sola voluntat, aconseguir per a Catalunya la mateixa llibertat que tenen altres pobles a Europa.

President Mas, vostè ha d’anar a Madrid el proper dia 20, sense cap mena de dubte, però tant vostè com la majoria dels que van anar a la manifestació saben que Espanya no donarà res del pacte fiscal, com a molt unes bones paraules i un copet a l’esquena, i la situació no està per seguir la trajectòria dilatòria de l’estatut, recordi que en aquell moment també un lobby format per persones emparades en el seu poder econòmic el va pressionar per acceptar un estatut retallat i més tard liquidat pel Tribunal Constitucional.

President Mas, sabem que aquells mateixos que el van pressionar per acceptar aquell estatut retallat, ara el pressionen perquè rebaixi les seves pretensions i s’oblidi de convertir en realitat les seves paraules sobre la construcció d’estructures d’estat, són els mateixos que quant Espanya no compleix li giren l’esquena, són els mateixos que viuen del negoci d’Espanya sense mostrar cap preocupació per Catalunya.

President Mas, vagi a veure Rajoy el proper dia 20, però no hi vagi sol, vagi amb tot un poble que va sortir al carrer per posar-se al darrere d’un President que ens porti a la nostra plena llibertat nacional, com va dir Puyal, tot un poble al darrera seu per aconseguir l’estat propi, ara toca valentia, ara toca fermesa davant una Espanya que ja ha perdut la seva oportunitat, President escolti al poble i no aquells que ja el van portar pel malt camí en la negociació de l’estatut.
 





publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Jaumet fletxa Barcelona
18 de setembre de 2012, 13.43 h

President, no escolti el loby econòmic català, sinò al poble
democràtic, que es va manifestar com mai a la nostra història.
Per cert,perque va demanar el rescat dels 5.000.000.000 al
que previament ens els habia robat, SINÓ A LA NOSTRA
CAIXA?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
18 de setembre de 2012, 12.52 h

MAS, son moltes les cases que tenim espelmes enceses...!!! QUE EL TEU ESPERIT S'ENFORTEIXI, ESTEM AMB TU.
VISCA CATALUNYA LLIURE !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Rosalia González Martínez fletxa Vilanova i la Geltrú
18 de setembre de 2012, 12.27 h

Sr. President, el felicito pel seu discurs de Madrid. Va dir tot el que pensem els catalans, no ens falli!! encara me'n recordo del "apoyaré d'en Rodríguez Zapatero. Aquests polítics de Madrid el que tenen es por.. els diners que ara rebien de Catalunya....d'on els treuran?
Molts ànims i pensi que molta gent que no volia saber res de Convergència, perque era un partit de dretes, ara estan d'acord en tot el que vostè diu, així que endavant Sr. President, no serà fàcil pero si no ens ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
siset fletxa Gironès
17 de setembre de 2012, 18.46 h

Molt clara i entenedora editorial, Si el Sr. Mas no s'arruga n'hi es deixa influir per el poder fàctic, i segueix els consells del mestre Puyal, passarà a la història, com el Rei Artur, s'el recordarà sempre.per'o el mès important serà la seva satisfacció d'haver alliberat tot un poble de la opressió dictatorial. Visca Catalunya lliura!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
17 de setembre de 2012, 18.09 h

Mr.More. tiene detras alguien dandole por saco.. .. . .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
17 de setembre de 2012, 14.09 h

http://politica.e-noticies.cat/socialistes-a-favor-de-la-independencia-67953.html

ESPECTACULAR VIDEO,si senyor felicitats aquest home de la Barceloneta i a la senyora també.

Bravo !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
17 de setembre de 2012, 10.08 h

No puc entendre com encara hi ha gent que creu en aquest home i aquest partit.
Aquest home, amb les seves declaracions a Madriz, ens ha i s'ha posat en una situació patètica. Ha estat un altre intent de política electoralista en veient que som molts els catalans que ja n'estem farts, i que òbviament, no va poder donar-li la volta al clam dels que varem sortir per la independència. Ara en farà les mil i una per continuar marejant la perdiu, però si hagues volgut i amb els diputats qu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Miquei Her´`andez Onna fletxa Bellaterra.Cerdanyola.
17 de setembre de 2012, 01.18 h

Mas, no ens fallarás ni tindras por. Estas demostrant ser un lider de primera. Tot un poble et seguirá ern el bé ( SI A QUESTA LLENT DE MADRID ELS QUEDA UN LLUM D'INTELIGENCIA) o en el mal si els seus avanpassats de vuit secles de dominació mora encara els hi ha deixat traçes.
Tu saps que an en Rajoy i també a la Soraya, podem ensenyar una llista de greuges que no acaben en una biblia.
Estan parlant de economia, de 5 milios d'aturats, per ells continuan fent l'AVE fins a Extremadura saben... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Manel fletxa Barcelona
17 de setembre de 2012, 00.13 h

Si cedeix als grups de presió econòmic que són un grapat d epersones que només pensen amb la seva butxaca esdevindrà el president més nefast de la història de catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.