UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.158' ) WHERE id_article = 238455 100 diputats per la independència ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 06:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Divendres, 21 de setembre de 2012 00:00 h

100 diputats per la independència

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant carregant


Comparteix






El #11s2012 va confirmar la centralitat política del independentisme i a la vegada un canvi de paradigma en un país com el nostre que sempre havia anat a remolc d’altres nacions sense estat. Quantes vegades els catalans ens havíem emmirallat amb els bascos, quebequesos o escocesos i avui,  fruit de la feina de molts, Catalunya és mirada des d’aquests països amb sana enveja. Catalunya ha passat a ocupar el primer lloc en les expectatives per aconseguir un nou estat d’Europa.

El President Mas ha capitanejat  amb fermesa, rigor i amb il·lusió aquest procés, però és a partir d’aquest moment que comença la feina clau, un cop Espanya no ens ha volgut escoltar, no queda més remei que fer possible la demanda majoritària de dels ciutadans de Catalunya, i tant sols la independència farà factible els anhels de llibertat.

La voluntat majoritària dels ciutadans que van participar en la manifestació del #11s2012 seria veure que el procés cap a l’estat propi segueix amb fermesa cap a l’objectiu que va fixar la Diada, i per visualitzar-ho la proposta d’Oriol Junqueras d’una llista unitària i constituent seria vista amb il·lusió i, sens dubte, seria una opció clarament guanyadora i sense possible contestació.   

Una llista unitària dels partits que volem aplicar el dret a decidir serià la resposta més efectiva a Espanya i convertiria les eleccions en un clar plebiscit cap a l’estat propi, però com que sabem que malgrat la voluntat majoritària dels ciutadans, va per endavant de la classe política, la llista unitària, malgrat comptar amb el vist i plau de bona part de la ciutadania, resta lluny ,malauradament, de ser possible.

Per tant, si la llista unitària no és possible, si que cal demanar als partits polítics que es presentin a les properes eleccions, que diguin amb tota claredat el seu full de ruta. Prou ja de mitges tintes i de mentir a la ciutadania, no podem perdre més el temps, o ara o mai, o no farem possible la independència. I és tot tant senzill, mai com ara tanta gent veu normal la independència de Catalunya.





publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Manel fletxa CAT
23 de setembre de 2012, 08.47 h

El #3 va fent copiar i pegar dell seus insults a tots els fòrums... te el nivell adequat.

NO existeix, es un fantasma de la caverna prehistòrica espaÑÑÑola.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
23 de setembre de 2012, 03.20 h

CATALUNYA Ara te que tindra un PRESIDENT INDEPENDENTISTA de un partit politic Independentista com es E.R.C. Nomes aixis podren anar Directes ala LLIBERTAT SENSE UN President Independentiste la cossa tardara molt més Se allargara molt altra cop he NI Nacionalista Català ni Socialista molt menys del P.P. Si volem independencia cal tindra un PRESIDENT DELS NOSTRES HOSIGUI ... INDEPENDENTISTA


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
22 de setembre de 2012, 16.50 h

http://www.telemadrid.es/?q=programas/dossier-telemadrid/dossier-telemadrid-cataluna-independientes-de-la-realidad

http://www.naciodigital.cat/noticia/46989/telemadrid/contra/nacionalismo/excluyente


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
22 de setembre de 2012, 00.06 h

#3 Entonces no leas. So simple.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Ganyol fletxa Cardadeu
21 de setembre de 2012, 19.20 h

//*\ Amb il·lusió!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
JCP(Badalona) fletxa Badalona
21 de setembre de 2012, 12.35 h

Recordeu alló del Quixot: "LADRAN... LUEGO CABALGAMOS"... ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
21 de setembre de 2012, 10.48 h

Que cansinos que sois zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 19
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Maria fletxa Barcelona
21 de setembre de 2012, 01.07 h

Bona editorial, totalment d'acord.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Laia fletxa Girona
21 de setembre de 2012, 00.57 h

Molt d'acord amb l'editorial, unitat i segur 100 diputats imparables


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.