#Setzemilmilions de raons per dir prou
Que el PP o C’s neguin l’espoli fiscal forma part de la normalitat, però que el PSC generi dubtes sobre les balances fiscals i aproximi el seu discurs cap als populars o Ciutadans és una greu anomalia que deu generar molts maldecaps a una part de dirigents socialistes que avui saben que el fracàs del tripartit va ser proporcional a l’asfixia economia que va patir i pateix el Govern de Catalunya.
Amb #setzemilmilions no caldrien retallades, no solament no hauríem de fer retallades sinó que podríem augmentar la despesa social i, per damunt de tot, es podrien fer politiques actives i polítiques per els emprenedors i per l’economia productiva.
Amb #setzemilmilions que paguem els catalans i que Espanya és queda, es malversa un munt d’oportunitats no solament a Catalunya sinó també a la mateixa Espanya.
Amb #setzemilmilions d’espoli que patim no s’entén que no es reclami d’una vegada per totes la fi d’aquest model nefast que ens impedeix avançar i,sobretot, ens fa esclaus i submisos al Govern Espanyol.
Amb #setzemilmilions que perdem cada any de l’esforç dels catalans i catalanes, Espanya perpetra una asfixia econòmica premeditada que posa en perill la mateixa existència com a poble.
Són #setzemilmilions de raons que ens aboquen irremediablement a l’única sortida possible, l’exercí del dret a decidir i acabar amb un malbaratament de més de 300.000MEUR en 25 anys, tres vegades més del que Europa ha pagat a Espanya, diners que han estat mal aprofitats per un Estat que ha jugat i juga a la contra dels interessos de Catalunya.
Són #setzemilmilions de raons per una vegada per totes dir prou, cal pel bé dels catalans i dels mateixos espanyols aturar aquest espoli continuat que patim.







