UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.145' ) WHERE id_article = 308513 Salvar Espanya no és la nostra missió ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 16:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Dilluns, 15 de juliol de 2013 00:00 h

Salvar Espanya no és la nostra missió

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant carregant


Comparteix






No són solament els papers de Barcenas i les implicacions del mateix Rajoy en el cas, és també que Espanya no té en aquests moments alternativa al PP, ni un PSOE  amb problemes de greu corrupció pel cas ERO d’Andalusia, sense lideratge clar, i  incapaç d’acceptar una reforma federal que li planteja el PSC de Pere Navarro, ni una IU,  que malgrat plantejar un salt qualitatiu en el model d’estat,  pateix les incongruències de governar Andalusia amb el PSOE tenint que empassar-se el gripau de l’escàndol del poder socialista durant tants anys a la regió, són una alternativa. Seria preocupant que la classe política catalana volgués tenir un paper de salvació d’Espanya, en detriment de l’actual demanda de la societat catalana d’exercir el dret a decidir.

La decadència d’Espanya pot ser utilitzada per molts per intentar acabar amb la carpeta catalana, la història està plena de fets similars, quant pitjor és la crisi a Espanya, la gran sacrificada és Catalunya, la proclamació de la República i el cop d’estat franquista va fer que Catalunya s’impliqués amb la salvació de la democràcia a Espanya, la transició a la democràcia va acabar també amb el sacrifici català que va rebaixar les seves expectatives a canvi d’una constitució pactada que avui és una veritable llosa i perjudici pels catalans.

Ara és l’hora de Catalunya, ara és l’hora de la fermesa i accelerar el procés cap a l’estat propi, hem de tenir en compte que a Espanya, ni el PP, ni el PSOE tenen cap interès en ni tant sols contestar la carta del president Mas, a Espanya pensen que la sacsejada de l’actual corrupció és el marc perfecte per fer oblidar les aspiracions sobiranistes dels catalans, d’entrada la sacsejada que lidera Pedro J Ramírez ha provocat que tots els mitjans de comunicació i bona part de la classe política hagi prioritzat Espanya i no pas el procés cap a l’estat propi.

Salvar Espanya no és la nostra missió, sempre que hem salvat Espanya ha estat a costa de Catalunya i les seves aspiracions, ara toca, en tot cas, ajudar Espanya des de la nostra llibertat com a poble, com a futurs veïns els ajudarem, però ara no podem deixar orfes d’estat català als milers de catalans que volen ser membre d’un nou estat d’Europa.





publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Pepo fletxa Terrassa
18 de juliol de 2013, 16.23 h

És estrany que els unionistes que ens tenen fins els pebrot avui no facin festa, oi ???
Espanyolets, que avui és 18 de juliol !!!!!!!
A veure si el "fantasma" d´en Franquitu us perseguirà per abandonar el valor patrio !!!!!!!
Au anéu a fer la mà, locus de la vida.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Fem l'Estat Català fletxa Fem un Estat del benestar
18 de juliol de 2013, 04.22 h

http://www.youtube.com/watch?v=aedfuT5ffs8

De nosaltres depèn crear una societat millor en un estat modern, democràtic, eficient i exemplar un veritable estat del benestar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
17 de juliol de 2013, 18.20 h

Esperamos ansiosos a que el "meacolonia" responda a las declaraciones de Rosell y Tito quienes le responden en persona, a su chulesca interpelacion y lo tratan de mentiroso, mal amigo, antibarcelonista,etc. etc.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17

Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
16 de juliol de 2013, 17.00 h

http://www.youtube.com/watch?v=aedfuT5ffs8


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
sepet fletxa bcn
16 de juliol de 2013, 14.49 h

#14 No sporto als que escriuen amb majuscules. Ho feu per fer veure que la teniu molt grossa?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
16 de juliol de 2013, 14.36 h

QUE EJERCICIO DE TRANSPARENCIA INFORMATIVA Y PROFESIONALISMO PERIODISTA.


NI UNA SOLA MENCION A LAS DEMOLEDORAS DECLARACIONS DE TITO VILANOVA CONTRA EL JOSE GURADIOLA, NI UNA MENCION AL AUTO DEL JUEZ INSTRUCTOR QUE ACUSA A CDC DE FINANCIACION IRREGULAR EN MAS DE 5 MILLONES DE EUROS.


JORGITO EL ASALTAPISCINAS SIGUE LAVANDO EL CEREBRO A LOS 4 DESGRACIADOS QUE SE CREEN QUE LOS REYES MAGOS EXISTEN Y QUE COLON ERA CATALAN.

QUE PENA DE DABAN Y QUE ASCO ME DAN


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
escac fletxa catalunya
16 de juliol de 2013, 12.44 h

Els espanyols que remin cap a on vulguin, si es que volen remar...(ja s´ho faran). Nosaltres sí que sabem que volem i a on volem arribar. Preparem-nos ben preparats, hem de ser bons estrategues i salpar quan ells estiguin més enfeinats i desorientats. És llei de vida, sempre s´ha fet així. Si volem aconseguir alguna cosa hem d´anar sense contemplacions, ells tampoc les han tingut mai per nosaltres. No serà fàcil, però units hem de lluitar per tenir paciència i gosadia a la vegada (é... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
16 de juliol de 2013, 11.09 h

España, piedra estoica que se abrió en dos pedazos
de dolor y de piedra profunda para darme:
no me separarán de tus altas entrañas,
madre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
pasbort fletxa Vila-real
16 de juliol de 2013, 10.50 h

AVUI sembla que els ASSALTAPISCINES en son menys o aixís em sembla a MI...sincerament crec que molts MORIREU ORGULLOSOS de la vostra PARTICIPACIO....no espereu més però us dic que rehostia SI ESTAREU CONTENTS.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.