UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.79' ) WHERE id_article = 366115 Junts per guanyar el #9N ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 04:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

EDITORIAL fletxa

publicitat


Diumenge, 7 de setembre de 2014 21:10 h

Junts per guanyar el #9N

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant carregant


Comparteix






L’Estat Espanyol actua amb la desesperació dels derrotats i utilitzarà tota “la merda” sigui petita, grossa o inexistent per intentar acabar amb el procés, això ha va advertir un periodista de prestigi i gens sospitós de ser independentista com és Ernesto Ekaizer, en relació al cas Pujol. El que no han dit bona part dels “popes” comunicatius catalans ens ho ha dit un valent que posa per davant el periodisme a la manipulació.

La pressió mediàtica d’aquests dies ha comportat moviments no sempre encertats dels dirigents polítics, però si existeix una unanimitat entre els partidaris del procés és que tots els passos es facin amb una amplia unitat d’acció i els darrers esdeveniments han fet saltar les alarmes a les direccions i les bases del moviment civil que ha fet possible les més grans mobilitzacions de la nostra història.

Tothom percep que l’estat no està quiet, cada dia la premsa de la caverna, i alguns mitjans d’aquí, obre portades amb intents d’escàndols per desestabilitzar el procés. Primer ha estat el cas Pujol, inauditament condemnat per molts sense que ni tant sols la justícia hagi començat. Amb tot, el cas Pujol no ha pertorbat el moviment independentista i des de Madrid ja tenen clar que el #11S serà multitudinari i per això han començat a atacar el moviment civil.

Va començar fa unes setmanes amb acusacions de problemes econòmics a l’ANC, filtracions de dades dels seus socis, acusacions d’incompliments de les normes de protecció de dades i aquest dissabte la cadena propietat de Lara i del Grup Planeta acusaven l’ANC de frau fiscal a base de mostrar unes suposades actes secretes manllevades a l’entitat. Res és casual, tot forma part d’un intent desesperat per convertir Catalunya en una terra de corrupció i desmotivar la societat civil, una guerra bruta d’un estat que no vol negociar ni negociarà mai.

Davant el moment actual i conscients que res no és casual, la constitució d’una comissió d’investigació sobre frau fiscal al Parlament de Catalunya seria com una primera victòria de l’estat espanyol contra el procés, seria també una oportunitat de les forces unionistes com  Ciudadanos i PP per atacar la societat catalana. A data d’avui no hi ha motius suficients perquè el Parlament investigui Pujol, i més en cara quant s’ha confirmat que declararà al Parlament aquest mes de setembre i acceptarà preguntes. Ara no és l’hora d’obrir una capsa que tant sols controla l’estat i els seus serveis d’informació, que ja sabem que juguen brut.

Ara és l’hora de l’èxit del #11S i de la unitat de les forces polítiques i la societat civil catalana, ara ens toca guanyar i no tornar a perdre, ens toca decidir conjuntament la millor opció i no perdre el temps en fer seguiment dels titulars de la caverna mediàtica, ara és hora de guanyar.





publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
BEJOTA fletxa bcn
10 de setembre de 2014, 20.29 h

Pau:Trobo que com a bon trencaptries l'única raó que hi ha al teu cap és l'insult. Que algú ens lliuri d'una catalunya independent amb gent com tu !

N.B. L'INFORMACIÓ ÉS OBJECTIVA AMB DNI CO A CADA ELECCIÓ.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Pau Ferreres fletxa Barcelona
10 de setembre de 2014, 20.17 h

#16 Bejota, ja sabem que ets idiota, però repetint tantes vegades una tonteria tan estúpida, només aconseguiràs que tots sabem que a més d'idiota ets un malalt mental


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
BEJOTA fletxa bcn
10 de setembre de 2014, 19.45 h

Els 1.401.421 vots que van aconseguir ERC, CiU i ICV en són pocs en relació amb els 5.317.789 catalans cridats a les urnes. Tot just un 26% del cos electoral. "De cara a Europa, això no és força suficient", apunta. "Encara han d'aparèixer un milió de vots independentistes més", sosté.( ELECCIONS EUROPEES 2014).

.ICV ,No ÉS INDEPENDENT (AL MENYS EL VOTANTS).

N.B. VIST EL RESULTAT DE LES EUROPEES ,RES DE RES COM AL QUEBEC.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Fent del somni realitat fletxa Visca Catalunya estat ((*((
9 de setembre de 2014, 12.39 h

http://www.youtube.com/watch?v=eRdojWem2g0

La mobilització popular i la internacionalització de la nostra causa estan donant els seus fruits i cada vegada ens coneixen més arreu del món, despertem més simpaties i complicitats arreu però encara queda molt a fer. Aquesta 11 de setembre serà clau, de tots nosaltres depèn tornar a donar la volta al món i generar una gran repercussió internacional, si ho aconseguim e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
sdvdvdvdvdvdvdvdvdvdvdvdv fletxa ghdfghfdhdfhhhdfhdhdfhdfhdfhd
9 de setembre de 2014, 12.11 h

Pujol desmantela su centro de estudios, dedicado a la ética y a los valores
El Patronato de la fundación aprueba su disolución

http://ccaa.elpais.com/ccaa/2014/09/08/catalunya/1410198376_158910.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
9 de setembre de 2014, 12.04 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=v_JaYsKnQFI


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Ascofat fletxa Segrià
9 de setembre de 2014, 11.37 h

Falten 2 dies només per la Diada i a molts centralistes ja els estan cremant les cadires. Garlen sense parar, com si els haguessin pagat tres rondes de Jonny, i sense connectar amb cap realitat preexistent..... Estàn excitadíssims!!!! Serà que han agafat algun síndrome fugisser???, o és que el seu rellotge biològic els parla de la seva propera estada a la galàxia d´Andròmeda???
2014, l´any de la V. Oi que ho veieu molt V ???? SíSí...
!!!!*!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
9 de setembre de 2014, 00.04 h

http://dbalears.cat/actualitat/balears/clam-per-independencia-palma-suport-via-catalana.html

Clam per la independència a Palma i Eivissa en suport a la Via Catalana.

Aquest 11 de setembre el món ho sabrà, els catalans no pararem fins a alliberar-nos! Sols el poble salva al poble!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
sdvdvdvdvdvdvdvdvdvdvdvdv fletxa ghdfghfdhdfhhhdfhdhdfhdfhdfhd
8 de setembre de 2014, 23.54 h

EL SOUFFLE SE DESINFLAAAAAAA, PERO MASS SE EQUIVOCA, BIAFRA NOS RECONOCERA.

Mas: ¿De qué serviría una Cataluña independiente si no la reconoce nadie?
"Cataluña, este tipo de procesos, una vez que los ha intentado, casi siempre los ha hecho mal. Y alguna vez ha hecho el ridículo", alerta el president


http://www.elmundo.es/cataluna/2014/09/08/540dff8f268e3e8c7c8b456f.html?a=5c4bc48abfdf630d48e2ca2eb7ef485b&t=1410213038


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Sangenís fletxa Canet
8 de setembre de 2014, 19.04 h

Com diu l´anunci, " la història el tenim a la memòria, el present el tenim a les nostres mans ".
Visca Catalunya lliure i independent !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.