UPDATE enquestes SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.221' ) WHERE id_enquesta = 160
Hola,
Crisi ..., crack immobiliari, colapse de recursos energètics i del model economic (globalització), un ministre d'economia espanyol que menteix per tal de guanyar unes eleccions,un conseller d'economia desaparegut i "acollonit" pel dèficit galopant que se li tira a sobre, la solució no vindrà de la "classe política", ells tenen els sous assegurats i la visa "gratis total", jo que soc pesimista per natura, aquest cop m'he quedat curt i el catacrack va per llarg.
Jo també he votat que no he notat la crisi, soc traballadora, tinc 61 anys, treballo des dels 14 anys, tinc 3 fills, cobro una merda i no em puc independitzar. Estic fins els collons. Tota la meva vida es una crisi, com la de molta gent, i ara em parlan de crisi. Aneu tots a la merda.
Jo he votat l'opció "Jo no he notat la crisi, fa anys que el meu sou és mileurista i no em puc emancipar", però amb el matisant que el meu sou NO HA ARRIBAT MAI ALS 1000 €.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
