UPDATE enquestes SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.145' ) WHERE id_enquesta = 166
Molt m´agradaria creure que es plantaran, però sé que és inútil esperar-ho. El tripartit representa els interessos dels espanyols a Catalunya, o sigui que difícilment oposaran una resistència que vagi més enllà de ser simbòlica. Esquerra, CiU i ICV: quina fila que feu! Botiflers.
No hi ha rés a fer. Només cal mirar la història recent (els darrers 30 anys) i la relació amb castella des-de fa 1000 anys. INDEPENDENCIA JA!!!
Nomès cal recordà l'historia...cada cop que ens hem assentat amb una taule a negociar amb els espanyols, SEMPRE SEMPRE ens han ensarronat i hem sortim perdent, no tenim coratge, no tenim dignitat, i els nostres politics no tenen cap vàlua com a polítics per defensar els autentincs interessos de Catalunya. Una pregunta ¿ perquè no tenim el mateix concert econòmic que els bascs? 1er perquè primer han primat els interessos de partit, 2on perquè no es veuen en cor de fer.ho be es molt millo... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
