UPDATE enquestes SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.23' ) WHERE id_enquesta = 251
Jo votaré Tremosa. Una persona propera que s'estima Catalunya i que sap com tirar-la endavant!
doncs ves que no et passi el mateix que als que fa anys deien, JO, CAROD! jejeje
perque ara us/es trobeu tots que el que deieu era un JO, ESPANYA!!!!!!
desmemoriats ...
per molt independentistes que siguin tant en junqueras com en tremosa, porten a l'esquena les sigles d'uns partits, que han demostrat mil vegades que són de tot, menys obertament independentistes!
Em sembla molt bé que voteu a II, i de pas, sobretot a una part dels bascos. Jo votaré pel meu País, Catalunya. Ningú em defensarà millor, com a independentista que sóc, que un català també independentista. Jo Junqueras, i sense ràbia, amb el cor i amb el cap. Aixó sí, amb fermesa.
Els bascos i ETA i HB... van a la seva. Jo no vull votar a la seva, una opció que no va res amb mí. Per Catalunya i per nosaltres, tots els catalans. Oriol Junqueras!!!!!!!!!!
Jo, per primera vegada a la vida, deixaré el carnet a casa i votaré I.Internacionalista. He tingut dubtes, es clar, però ja no les tinc. El meu candidat era Junqueras, però penso que en el fons, aquestes eleccions son una ocasió única per fotre-li una patada als collons a la llei de partits i a la "democràcia" espanyola.
Si II treu un sol diputat, ja serà un èxit col·lectiu de totes les forces que lluiten contra el borbonisme, l'espoli i la dominació.
Lo dit:... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
