UPDATE enquestes SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.158' ) WHERE id_enquesta = 37
És clar. Vols ser d'esquerres i ecologista de debó i vas rebaixant plantejaments fins acabar així. És que es veia a venir. Adéu, Iniciativa. Hola, vot en blanc.
D'això jo en dic una pregunta encaminada, amb els resultats marcats. Podria posar algun lloc que són uns personatges violents i que l'únic que els diferencia de la polícia espanyola i la Guardia Civil és la bandrera que porten. Són, en molts aspectes, molt similars a les anteriors policies o les forces de xoc de la Guàrdia Urbana a Barcelona (UPAS), uns assassins en potència que tenen clar que han d'exterminar els moviments socials i les veus disidents.
Jo crec que sí que hi ha campanya de desprestigi, com a mínim per part dels mitjans espanyols. Doncs magnifiquen qualsevol notícia que tingui a veure amb els mossos. Tanmateix, trobo perfecte que surtin a la llum totes aquestes actuacions, no pot ser que se sentin impunes. Cal que els mossos sàpiguen que estan al servei de la gent. I pels comentaris que hi ha al fòrum dels mossos, em fa vergonya la mentalitat d'aquestos (com a mínim dels que hi parlen), ... Llegir més
No creieu que hi ha massa guardies civils coneguts i probablement també infiltrats però desconeguts, dins dels mossos d'esquadra? Al Païs Basc van fer tot el que van poder per que no s'infiltressin però alguns sembla ho van fer. A Catalunya crec que no s'ho han mirat tant.
Perdo? un campanya de desprestigi? XD quí és que mata gent? quí que apallissa gent? quí és que esta en coma "pq els hi rebenten el vidre del cotxes a cops de cap"? quí és que porta punxons que foten mitja por?
i què té que veure ERC aquí? xD
Està clarissim que algú ha engegat una brutal campanya de desprestigi contra els mossos d'esquadra. Non crec que CiU l'hagi iniciat + q res xq van ser ells qui van impulsar la policial catalana, a ICV no l'hi convé tant soroll, i ERC dubtó moltíssim que vagi en contra dels mossos.X tant, com sempre, només pot ser obra de Montilla & friends, i és clar el PP ja l està bé, i en temes anticatalans s'apunta on fagi falta.
PD: Gràcies ERC per fer Montilla president, aixó es ser patriota..... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
