UPDATE enquestes SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.78' ) WHERE id_enquesta = 440
#27 Al menys et podries molestar en llegir el titol de l'enquesta i veure que no parla ni de SI ni de cap partidet minúscul que no serveix per a res més que per fer perdre escons a l'independentisme. És clar que dirás que els de Directe.cat són uns venuts a ERC, suposo. Posats a trobar excuses, els que jugueu a enfonsar ERC en sabeu un rato llarg.
#27 #28 Puèèèèè`.... risulta que sus boi a dá una lesiong a loh doh. Ehtá claro ke Eskerra Reputicana é muuuuuu mala. I loh de SI o de CUP sabeng mu bieng ke la rigla de Hondt cahtiga el dibisionihmo elestorá, faborisiendo a loh paltioh glandeh i maschiacando a loh pekeñio. Asina ke SI i CUP trebajang pol el bieng de EPPAÑA (una glande i libra), disglegando el boto indepe, mientrah ke loh ke pidei UNIDAS INDIPENDINTISTA alrededós de ERC, seis unoh jodioh SIPARATITTAAAAAAAAAAAA i c... Llegir més
#27 Què cony t'expliques ara tu?? Que et sap greu que sigui educat? Tu estas bé, noi? I de humiltat, res de res, serà que veus el què et dona la gana de veure. A mi no m'agrada ni la humiltat cristiana ni l'orgull pagà, sinó la sinceritat i la naturalitat, és a dir que no em vinguis amb carallades inventades al teu cap febril. D'altra banda, Tu vota a qui et passi pel... cap, però no canviarás el fet que SI va nèixer dient que "ells ho farien millor" i ja d'entrada varen diividir el... Llegir més
a JRS
Esta clar que tu n'ets molt educat, en saps molt de guardar les formes i de respectar als que hi pensen diferent a tu, deixes molt be al teu partit amb tanta consideració, respecte i humilitat!
D'altra banda, quina divisió de vot? jo no he votat mai ERC ni ho faré, per tant no divideixo res, li dono el meu vot a l'únic partit que crec que va de debò i ha demostrat que en sap treballar i complir les promeses.
Tu vota a qui vulguis, es el teu dret, però podries aprendre a respectar l... Llegir més
#17 No he votat mai ERC i esta clar que cada dia n'estic mes orgullos de no haver-ho fet.
Però entenc que gent amb un mimin de dignitat i coherència, faci com tu i marxi d'un partit com aquest. Si no tingues l'opció de SI, francament no se que faria aquesta vegada..., afortunadament SI existeix i els votaré.
Sort company!
INDEPENDÈNCIA ||*||
#16 Amb tots els respectes, em sembla que de la manera que ho dius pot semblar objectiu però no ho és. Si un dels meus fills pega l'altre i l'altre si torna, mai de la vida els diré que "pegar-se és lleig, tant li fa qui ho fassi", sinó que miraré d'esbrinar qui ha començat. En el cas present, llegeix #7 i veuras que en Lluis de Figueres comença dient que ERC no vol la independència , que només vol "seguir al poder peti qui peti", i aixó és un insult maleducat que JRS ha respost po... Llegir més
#18 Teobaldo, Teobaldo, que aquest "ramalazo" homosexual te l'has de resoldre tu sense implicar els altres. Què et creus? que tots els homes pensen en tu? si ho dius de broma has de demostraro més clarament.
#21 No en fassis cas, qui insulta tan grosserament ha de ser per força un maleducat imperdonable. Jo també votaré ERC perquè he vist massa sovint com aquests nois de SI fan una propaganda a base d'insultar ERC negant-li l'independentisme. No s'ha de fer, aixó. Mala gent.
Aquesta gent de Solidaritat per la Independència són molt maleducats. Comencen dient que només ells són independentistes, i acaben dient impotent al seu adversari. Mala gent. No els votaré ni de conya. Ja ho diuen els de ERC, que els acusen de dividir el vot. Jo votaré ERC, i diré a Robert de Cadaqués que és un impresentable, que fa pena que hi hagi gent catalana així de desgraciada.
#17 Per cert: que és aixó de dir-me "impotent", DESCARAT IDIOTA?? Per qui collons t'has près? Que potser vols enrtrar en insults a la castellana, tu? Mira si n'ets de desgraciat. Apa, ves-te'n a la merda, petit insolent.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
