UPDATE enquestes SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.79' ) WHERE id_enquesta = 48
No podia ser d´una altra manera, entre nostalgics del franquisme s´entenen molt bé ciu-pp , ciu-plataforma, ciu.ciutadanus..... al temps..
Encara que no ens agradi,hi ha gent de certes poblacions que a votat l'Anglada.NO ELS HEM DE TRACTAR DE LEPROSSOS!!.El que hem de fer, es saber perque els han votat i que en properes ens votin a nosaltres.Si han votat Anglada es perque ningú els ha escoltat!!!!
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
