UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.79' ) WHERE id_article = 19581 'Motí al Bounty' ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 08:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

LLIBRE fletxa

publicitat


Dilluns, 17 de novembre de 2008 05:00 h

John Boyne Empúries

'Motí al Bounty'

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant carregant


Comparteix






Títol: 'Motí al Bounty'
Autor: John Boyne
Editorial: Empúries
Pàgines: 512
Any d'edició: 2008


RESSENYA

Després de l'èxit aclaparador d'El noi del pijama de ratlles, convertit ja en un llibre imprescindible, arriba Motí al Bounty, una esplèndida novel·la d'aventures emmarcada en la tradició més noble i entranyable del gènere. Trepidant, vital, commovedora i emocionant, Motí al Bounty narra les aventures i desventures de John Jacob Turnstile, un jove orfe de 14 anys que sobreviu a base d'esgarrapar les butxaques dels altres i buscar-se seriosos problemes amb la llei. Quan és a punt d'entrar a la presó, però, una oferta temptadora i arriscada el desvia: el criat del capità d'un vaixell que és a punt de salpar en una missió molt important no podrà viatjar. Així serà com Turnstile, un encantador i desvergonyit antiheroi amb el cor d'or i la paraula àgil, s'embarcarà al Bounty cap a unes terres llunyanes i un futur incert. Basada en una història real i en una interpretació nova, fresca i original, Motí al Bounty és una de les novel·les més delicioses dels últims anys.


Compra'l a Llibres.cat

comprar


publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.