UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.17' ) WHERE id_article = 19707 Ningú no ho ha sentit ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 02:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

LLIBRE fletxa

publicitat


Dilluns, 2 de novembre de 2009 05:00 h

Mari Jungstedt Columna

Ningú no ho ha sentit

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant carregant


Comparteix






Títol: 'Ningú no ho ha sentit'
Autora: Mari Jungstedt
Editorial: Columna
Col·lecció: Col·lecció classica, 817
Pàgines: 336
Any d'edició: 2009

RESSENYA

És hivern a Gotland. Els turistes han tornat a casa seva. Les branques dels arbres són nues, el cel gris i els dies cada cop més curts i foscos. L'hivern hauria de ser una època tranquil·la en aquesta turística illa, però dos crims acaben amb la pau del comisari Anders Knutas. La primera víctima es diu Henri Dahlström, un exfotògraf alcohòlic que tot just havia guanyat el dia anterior una gran suma de diners a les curses de cavalls. El seu cos, brutalment apallissat, és descobert al laboratori on revelava les fotos. Uns dies després, la Fanny, una nena solitària de catorze anys que vivia amb la seva mare, una dona disfuncional i inestable, desapareix misteriosament. En principi, aquests dos fets semblen no tenir cap relació entre si, però les fotografies trobades al laboratori de Dahlström suggereixen alguna estranya connexió.




Compra'l a Llibres.cat

comprar


publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.