CiU denuncia que Hereu es gasta 1,6 milions d’euros en reformar el web municipal
El bipartit PSC-ICV ho aprovarà avui a la Comissió d’Hisenda i Pressupostos
El Grup Municipal de Convergència i Unió a Barcelona, que presideix Xavier Trias, ha denunciat que el Govern que encapçala Jordi Hereu es gasta en plena crisi econòmica 1,6 milions d’euros en reformar la web municipal i millorar la gestió dels seus continguts.
El regidor d’Hisenda de CiU, Antoni Vives, ha qualificat aquesta despesa que el bipartit vol aprovar a la Comissió d’Hisenda I Pressupostos de l’Ajuntament de ‘desproporcionada i absolutament injustificable’ i ha reclamat a l’Alcalde ‘contenció i decència’.
La Comissió d’Hisenda i Pressupostos té previst debatre i aprovar un expedient que inclou un seguit de modificacions pressupostàries per un valor total de 41,3 milions d’euros, i que inclou una despesa que s’imputa a la Direcció d’Administració dels Sector de Serveis Generals d’1,6 milions d’euros dedicats a la web municipal. La documentació tramesa als grups polítics de l’Ajuntament especifica que es tracta de tres partides vinculades de 543.812 euros, 200.000 euros i 820.000 euros pels conceptes, respectivament, de ‘Concurs redactors, lingüistes, per la web municipal’, ‘Formar i aprendre en línia sobre Internet i la tecnologia. Impuls de la creació de comunitats en xarxa’ i ‘Implantació sistema global i integrat de redacció única (sistema de gestió de continguts). Pla imatge corporativa d’instal•lacions i equipaments municipals. Pla de distribució i logística dels circuïts de la Direcció’.A parer del regidor de CiU, ‘aquesta despesa que el Govern municipal intenta colar d’amagat en una macromodificació de crèdits pressupostaris de 41 milions d’euros per diferents i molt variats conceptes és una autèntica desproporció i no té cap justificació’. ‘En plena crisi econòmica, quan el conjunt d’administracions públiques estan fent esforços per prioritzar despeses i centrar-se en dedicar els diners a polítiques socials i l’impuls d’ajudes a l’economia productiva, el Govern d’Hereu segueix gastant-se els diners en publicitat, propaganda i millora de la seva imatge’, ha dit Vives, que ha reclamat a l’Alcalde Hereu ‘contenció i decència’.
El regidor de CiU ha recordat que el Govern municipals ja es gasta més de 262.000 euros anuals en el manteniment i l’elaboració de continguts del ‘bloc’ oficial de l’Alcalde Jordi Hereu.







