UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.23' ) WHERE id_article = 10233 Els vots d'ERC permeten l'aprovació inicial dels pressupostos de Barcelona ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 05:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els vots d'ERC permeten l'aprovació inicial dels pressupostos de Barcelona

CiU estudia donar-hi suport

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

L'aprovació inicial dels pressupostos de Barcelona pel 2009 ha tingut lloc aquest dijous durant la comissió d'hisenda i pressupostos amb el vot favorable d'ERC. El regidor republicà Xavier Florensa ha explicat que el vot del seu partit 'no pressuposa el suport definitiu' del seu grup al procés d'aprovació final, sinó que ho ha argumentat 'per no bloquejar la ciutat en un tema tant important' i perquè s'han inclòs les propostes d'ERC. Des de CiU es sumaran als pressupostos si el consistori augmenta el pressupost d'inversions.

Comparteix
   

 Per la seva banda, el regidor de CiU, Antoni Vives, ha dit que si l'equip de govern decideix passar de la inversió del 22,3% dels total dels pressupostos al 25% hi seran 'al darrera' perquè veuran 'capacitat real de fer que l'Ajuntament faci de multiplicador'.





COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.