UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.87' ) WHERE id_article = 10284 El secretari general de la UGT de Catalunya diu que les Cambres de Comerç són paràsits que viuen de les quotes de les empreses ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El secretari general de la UGT de Catalunya diu que les Cambres de Comerç són paràsits que viuen de les quotes de les empreses

Josep Maria Àlvarez fa unes dures declaracions contra Javier Gómez-Navarro que havia demanat als sindicats que 'deixin de protegir paràsits'

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Josep Maria Àlvarez , secretari general de la UGT de Catalunya, ha dit que les Cambres de Comerç són 'paràsits que viuen de les quotes de les empreses'. Àlvarez ha fet aquestes declaracions en resposta a Javier Gómez-Navarro, president del Consell Superior de Cambres de Comerç i exminsitre socialista, que va dir que 'els sindicats han de deixar de protegir els vagos'.

'Em sento insultat', ha afegit Àlvarez. El líder de la UGT també ha assegurat que Nissan fa terrorisme empresarial perquè 'més de 4.000 famílies estan en una situació d'incertesa, pendents del que passarà i al cap de 15 dies encara no saben res'. Per Àlvarez l'ERO presentat per Nissan és il·legal i fet des de la ignorància.

Comparteix
   

L'expedient presentat per Nissan no complia el requisits que marca la llei, ha dit Alvarez. Segons el secretari general de la UGT a Catalunya després del rescat de la banca ara cal un rescat de la indústria. 'El sector industrial no s'ha fet immesament ric com han fet els especuladors', ha dit Àlvarez que ha afegit que no es pot abaixar el llistó de la inversió en infraestructures. Segons el líder de la UGT no hi ha cap líder mundial que estigui a l'alçada en aquests moments de crisi i ha recordat a Zapatero que 'té responsabilitats i que no pot continuar dient que la crisi és global i no fer res'.

Àlvarez ha afegit que un sindicat no es pot casar amb ningú i ha dit que l'unica obligació que té l'UGT és defensar els treballadors 'sigui ministre en Corbacho o no'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
J.Garriga fletxa Vallés Oriental
27 d'octubre de 2008, 13.12 h

Es veritat que alguns representants sindicals son uns vividors i amb les hores que la llei els hi permet agafar es dediquen a assumptes personals en lloc de sindicals, però també és veritat que hi ha un excés d'associacions empresarials que sols serveixen per mantenir una altre colla de vividors, gremis, CEOE, Foment, CEPIME, associacions comarcals, etc. etc., en sobren 3/4 parts.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.