UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.21' ) WHERE id_article = 10321 Detingut un presumpte militant d'ETA a València ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 15:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Detingut un presumpte militant d'ETA a València

Tres persones més arrestades a Pamplona

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La policia estatal ha detingut aquesta matinada, en una operació que continua oberta, quatre presumptes membres d'ETA. Tres de les detencions s'han dut a terme a Pamplona, mentre una quarta persona ha estat detinguda a València.

Als detinguts se'ls relacionaria amb el 'comando Nafarroa' i un dels detinguts seria Aurken Sola Campillo, que el 2005 ja va ser condemnat a la presó amb l'acusació de col·laboració amb banda armada. L'operació ha començat a les tres de la matinada i encara continuen els registres a la capital navarra, on els agents haurien registrat almenys set cases i locals.
eta banda terrorista basc
Comparteix
   

El moviment pro-amnistia ha confirmat la detenció d'Aurken Sola Campillo, a Pamplona. Segons el mateix moviment els altres detinguts en l'operació de la Policia Nacional contra el presumpte 'comando Navarra', són Xabier Rey i Sergio Boado, que han caigut a Pamplona, i Araitz Amatriain, a València.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.