UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.104' ) WHERE id_article = 10568 El síndic d'Aran es reuneix amb les associacions ambientals a favor de la reintroducció de l'ós ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 02:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

El síndic d'Aran es reuneix amb les associacions ambientals a favor de la reintroducció de l'ós

Segueix el debat de si s'ha de capturar l'animal o deixar-lo viure en llibertat

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El síndic d'Aran, Francèsc Boya, ha iniciat una ronda de reunions amb les associacions ambientals que s'han caracteritzat aquests dies per la defensa de la reintroducció de l'ós eslovè als Pirineus.

Aquests col·lectius també han mostrat la seva oposició davant de les accions del Consell General per aturar el programa, per aquest motiu, el síndic ha volgut explicar la determinació per evidenciar els motius científics de la captura de l'óssa, que va atacar una persona a Les.
vall aran francesc boya joaquim bruguer
Comparteix
   

Boya, que es va reunir ahir amb el representant de l'organització Lliga per a la Defensa del Patrimoni Natural (Depana) a la Conselleria de Governació de Barcelona, va dir que 's'ha arribat a un acord per demanar que s'incrementin les mesures de seguiment i control del plantígrad'.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.