UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.14' ) WHERE id_article = 10586 Zapatero confirma que acceptarà la cadira cedida per Sarkozy per poder assistir a la cimera del G-20 ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

Zapatero confirma que acceptarà la cadira cedida per Sarkozy per poder assistir a la cimera del G-20

S'hi debatrà la 'refundació' del capitalisme

Comentaris 4  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El president del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, participarà a la cimera del G20 que se celebrarà el 15 de novembre a Washington per debatre la reforma del sistema econòmic mundial, segons ha confirmat La Moncloa. Així ho ha assegurat el cap de l'executiu francès, Nicolás Sarkozy, en un comunicat al voltant de les nou del vespre d'aquest divendres.

Hores abans, Sarkozy havia anunciat a Brussel·les que cedia a Zapatero una de les dues cadires de què diposa. Sarkozy ha dit, però, que corresponia al govern dels Estats Units la decisió final d'acceptar la presència de Zapatero a la cimera. Finalment, La Moncloa ha confirmat que el president de l'Estat hi assistirà.
sarkozy zapatero
Comparteix
   

El comunicat de Sarkozy també ha confirmat, segons La Moncloa, la presència d'Alemanya, França, Itàlia i Regne Unit a la cimera del G20. El text afirma que l'estat espanyol ocuparà la cinquena cadira reservada als membres de la Unió Europea i subratlla que és la vuitena economia del món. 'En el si del G20, els estats membres de la Unió Europea disposen tradicionalment de cinc cadires. S'ha acordat que estaran ocupades a Washington per Alemanya, França, Itàlia, el Regne Unit i Espanya, vuitena economia mundial'. El president de la Comissió Europea, José Manuel Durâo Barroso també participarà a la cimera, segons el comunicat de la presidència francesa.

L'estat espanyol es convertirà en un dels pocs estats que participi a la cimera mundial sense pertànyer al G20. A més, ho farà ocupant una cadira reservada a França però respresentant l'estat espanyol. La cinquena cadira a la qual fa referència el comunicat és la que hauria d'ocupar la presidència de torn, França. Com que París ja és membre del G8 i, per tant, té dret a participar a la cimera al marge de la UE, Sarkozy l'ha cedit a Zapatero. 'No tinc cap problema amb el fet que Espanya ocupi una de les dues cadires com a Espanya i aquest argument és el que hem defensat devant el president Bush', ha assegurat Sarkozy.






COMENTARIS fletxa taronja

item
#4
9 de novembre de 2008, 08.49 h

Aquesta gent són esperpèntics ! Com voleu que "no accepti" la cadira que li ofereix en SArkozy després de la "ofensiva diplomàtica" (amb princeps i ministres recorren fronts de guerra per "recordar" què és Espanya).



I ara "educadament" "accepta" la invitació. Quin espectacle



En fí ja depend tot de les autoritats d'immigració dels USA.



Europa ja ha dit la seva.



Per cert el Sarkozy li ha ofert la cadira però ha dit a canvi de què?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Droca fletxa Terrassa
8 de novembre de 2008, 21.06 h

Patètica manera de fer el préssec i el ridicul el del talante, però el pitjor és que els mitjans de comunicació li fan el joc com si res.



Si això ho hagués fet algú d'esquerra, seria portada d'escarni.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
8 de novembre de 2008, 17.54 h

No veieu que la dignitat d'en Zapatero, és una entre altres moltes virtuds que no té i que ignora què són ???


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Dani fletxa REUS
8 de novembre de 2008, 10.35 h

Si tingues una mica de dignitat, no hi aniria, donçs l'anfitrió no elvol veure ni en pintura. S'enrecorda de la desfilada a Madrid, que va mensprear la bandera dels americans, i per estar amb una cadira llogada no cal fer-se malveure.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.