directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 29 de març de 2024 06:33 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Obliguen Ryanair a indemnitzar un passatger que va haver d'esperar un vol durant dotze hores

El jutjat mercantil i l'Audiència de Girona donen la raó al viatger

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La Secció Primera de l'Audiència de Girona, encarregada de casos civils, ha obligat la companyia aèria de baix cost Ryanair a indemnitzar un passatger que va estar gairebé dotze hores esperant un vol. Els fets van tenir lloc el 9 de desembre de l'any passat a l'aeroport de Bratislava (Eslovàquia). El passatger havia d'agafar un avió que sortia a quarts d'una del migdia, però la realitat és que el vol no es va enlairar fins gairebé la mitjanit. L'home va portar la companyia als jutjats, que van obligar Ryanair a indemnitzar-lo amb 400 euros. Ara l'Audiència ha confirmat la condemna, la primera per a la companyia a les comarques gironines.
avió ryanair volar
Comparteix
   

Segons ha avançat aquest dilluns la Cadena Ser, el passatger va presentar la seva demanda al Jutjat Mercantil de Girona. L'home va relatar que el 9 de desembre de l'any passat havia reservat un bitllet per a un avió de Ryanair que anava des de Bratislava fins a l'aeroport de Girona-Costa Brava. El vol sortia a tres quarts d'una del migdia de l'aeroport eslovac i després de dues hores i mitja de trajecte havia d'aterrar a Vilobí d'Onyar.

La veritat, però, és que al final l'avió no es va enlairar fins a la mitjanit, i el passatger va haver-se d'esperar gairebé dotze hores a l'aeroport de Bratislava. A la demanda, el passatger sol•licitava 800 euros d'indemnització per danys i perjudicis. Durant el judici, els representants de la companyia aèria van justificar el retard dient que l'aeronau havia tingut problemes tècnics i els havien de solucionar.

El Jutjat Mercantil, però, va donar la raó al passatger i va obligar la companyia aèria de baix cost a pagar-li una indemnització de 400 euros. Ryanair va recórrer la decisió del jutjat i va portar el cas fins a la Secció Primera de l'Audiència, que s'encarrega de casos civils.

Ara, l'Audiència ha confirmat la condemna del Jutjat Mercantil i ha confirmat la sanció de 400 euros a Ryanair. Aquesta és la primera que s'imposa a la companyia a les comarques gironines. La resolució de l'Audiència indica que l'avaria no justifica l'espera de gairebé dotze hores que va patir el passatger. Indica, a més, que la companyia Ryanair no va actuar amb previsió, i atribueix al fet d'estalviar-se diners el fet que no hagués noliejat un altre avió o desviés els passatgers a altres companyies.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
S’avalua bé? Qui sap avaluar?

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.