UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.253' ) WHERE id_article = 10834 Vaquèira Beret avança la seva obertura a aquest dissabte ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 00:07 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Vaquèira Beret avança la seva obertura a aquest dissabte

Amb 36 pistes obertes i 51 quilòmetres esquiables

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Si fa un any patíem una greu sequera, pantans i preses anàvem buits i quasi no es va poder esquiar per la falta de neu, enguany s'avança l'obertura de la temporada d'esquí ja que les pistes són practicables. L'estació d'esquí de la Val d'Aran (Lleida) Vaquèira Beret ha decidit avançar la seva obertura una setmana respecte al calendari previst i des d'aquest dissabte 22 de novembre oferirà 36 pistes -del total de 69 que disposa- i 51 quilòmetres esquiables, segons han informat a fonts de l'estació.
Foto actual de l'Estació d'Esquí Vaquèira Beret
Foto actual de l'Estació d'Esquí Vaquèira Beret

Comparteix
   

Les abundants nevades registrades des de finals d'octubre permetran que Vaquèira Beret iniciï la temporada amb gruixos d'entre 50 i 135 centímetres de neu pols, xifres que poden augmentar, ja que avui també està nevant a la zona. Les àrees obertes seran les de Vaquèira, Argulls i Bonaigua, amb 21 remuntadors en funcionament.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.